Εφημερίς Και Blogs


Πολύ συζήτηση έχει αρχίσει να γίνεται τώρα τελευταία για το πώς μια εφημερίδα, Το Άρθρο στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει το δικαίωμα να αναδημοσιεύει αποσπάσματα από blogs.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω όλων αυτών των συζητήσεων που πραγματικά πιστεύω, το μόνο που κάνουν είναι να σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο μας και αντί να κάνουμε κάτι καλό για μας, όπως να διαβάσουμε ένα βιβλίο, να γράψουμε μια κριτική στο blog μας, καθόμαστε και ασχολούμαστε με το εάν μια εφημερίδα δημοσιεύει ή όχι blog.
Όπως έχω ξαναπεί και αυτό αφορά, μόνο εμένα, τον λύκο (δεν ξέρω για το πρόβατο και τον tsopani) αδιαφορώ εάν κάποια εφημερίδα, αναδημοσιεύει άρθρα μου, αποσπάσματα από ιστορίες μου ή οτιδήποτε άλλο. Βέβαια πρέπει να πω ότι δεν θα μου άρεσε να δημοσιεύσει κάτι δικό μου, χωρίς όνομα, ή χωρίς την σελίδα. Άγνωστος είμαι και άγνωστος θα μείνω. Είμαι ένας λύκος. Όνομα δεν έχω για τους περισσότερους από εσάς που διαβάζεται αυτές τις γραμμές. «Κρύβομαι» πίσω από την ανωνυμία που μου δίνει το μέσω και κάνω επίθεση. Από εκεί και πέρα, ο λόγος που γράφω, είναι για να διαβαστούν. Τώρα το εάν θα είναι από ένα, δύο ή και περισσότερα άτομα δεν έχει τόση σημασία. Το ταξίδι με ενδιαφέρει και μόνο. Και είναι ένα ταξίδι που το κάνω μαζί με δύο άτομα που χαίρομαι που γράφω μαζί τους, όσο και εάν φαίνεται εκ πρώτης όψεως οξύμωρο, μια και εγώ λύκος, ο άλλος τσοπάνης και ο τρίτος στην τροφική αλυσίδα, πρόβατα. Το παιχνίδι γίνεται και είμαι ευχαριστημένος. Άλλωστε σαν λύκος, το παιχνίδι είναι που με ενδιαφέρει. Το παιχνίδι των λέξεων, των εικόνων και των σκέψεων.
Τώρα από κει και πέρα, δεν με νοιάζει εάν κάποιος εμφανίζεται να το εκμεταλλευτεί ή όπως αλλιώς και αν το λέτε, μια και στην ζωή μου εμφανίζονται πάρα πολλοί που το προσπαθούν και μάλιστα μερικούς από αυτούς, πάρα πολλούς κάθε μερικά χρόνια τους «επιλέγω». Χάλια επιλογή θα μου πείτε αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που θα σας την πω, μια άλλη φορά, μαζί με τον μύθο που λέει ότι τελικά η κοκκινοσκουφίτσα μου ξέφυγε… Παπάρια ξέφυγε, την έβαλα κάτω και της άλλαξα τα φώτα και με την κυριολεκτική άποψη αλλά και με την Φροϋδική.
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει ούτε εάν κοιτάει τα blogs η εφημερίδα ή η κάθε εφημερίδα επιφανειακά, ή για το κέρδος ή για δεν ξέρω και εγώ γιατί. Εγώ την πήρα μια φορά, δεν με ενθουσίασε, προτιμώ το ΒΗΜΑ, αλλά τι να κάνουμε, ούτε εγώ αρέσω σε πάρα πολλούς. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι θα ήταν υποκριτικό μάλιστα από το μέρος μου να έβγαινα και να έλεγα πόσο πολύ εκμετάλλευση γίνεται. Σκέφτομαι πόσες φορές έχω εκμεταλλευτεί εγώ, αλλά και πόσες πολύ περισσότερες έχω σκεφτεί να εκμεταλλευτώ. Και όσες φορές το έχω κάνει αυτό ακριβώς έκανα, υποκρινόμουν. Μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε έναν λύκο;
Οι λύκοι είμαστε περίεργοι, δεν ανεχόμαστε πολλά, πολλά και είμαστε πιστοί μόνο στην αγέλη. Είμαστε πολλοί σε αριθμό και πολλοί από εσάς κρύβεται κάποιον λύκο μέσα σας. Οπότε πριν αρχίσετε να πετροβολάτε κάνετε την αυτοκριτική σας και εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε τα ίδια, κάντε επίθεση. Επίθεση όμως χωρίς αυτοκριτική δεν την δέχομαι. Βέβαια ο καθένας ορίζει τον εαυτό του και το blog του και διαθέτουμε την φαιά μας ουσία, όπως επιθυμούμε, έτσι τουλάχιστον μας αρέσει να πιστεύουμε.
Εγώ δεν σκοπεύω να φάω τον χρόνο μου σε σχόλια για την εφημερίδα. Προτιμώ να τον φάω σε σουβλάκια, ή μάλλον σε προβατάκια για να είμαι πιο ακριβής.

ninjakittycat1.jpg

3 Σχόλια so far »

  1. 1

    keimgreek said,

    να έχουμε να λέμε, σε δουλειά να βρισκόμαστε.
    γι’ αυτό οι τόσες συζητήσεις χεχε

  2. 2

    «Εγώ δεν σκοπεύω να φάω τον χρόνο μου σε σχόλια για την εφημερίδα. Προτιμώ να τον φάω σε σουβλάκια, ή μάλλον σε προβατάκια για να είμαι πιο ακριβής.»
    Αν είναι αρνάκι γάλακτος θα ρθω να το φάμε μαζί…. αν με καλέσεις στην στάνη σου…

  3. 3

    Lykos said,

    Εαν είσαι λύκος δεν χρειάζεται πρόσκληση, εάν δεν είσαι πες μου τι είσαι;
    Για να έρθεις πρέπει να κρατήσεις κάποιους κανόνες, πρέπει να έχεις ένα μήλο στο στόμα…


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

