Θέλω διακοπές.


Πάντα μου την έδιναν τα μεγάλα σε έκταση κείμενα στο net όπου πάνω κάτω επαναλαμβάνανε τα ιδια πράγματα. Και κοιτώντας πίσω μου, ή απλά πιο κάτω στο blog διαπίστωσα, ότι έγινα ακριβώς αυτό που δεν ήθελα.
Λόγια, λόγια, λόγια. Και πια από αυτά τα λόγια γίνονται πράξη;
Η πολυθρόνα μου έχει κάνει γούβα από το καθισιό. Και η κοιλία μου κοντεύει να φτάσει στα γόνατα. Παρόλα αυτά λέω συνέχεια λόγια. Και όχι μόνο λόγια, έχω το θράσος να λέω συμβουλές και να κάνω παρατηρήσεις σε άλλους. Και δεν κοιτώ τα χάλια μου. Με ποιο δικαίωμα άραγε γίνομαι κριτής; Από πού αντλώ αυτή την αυθάδεια; Μάλλον είναι κάποια γενετική μεταβολή. Δεν ξέρω, μπορεί. Ίσως πρέπει να αλλάξω και το όνομα από λύκος, σε πρώην λύκος ή μήπως σε λυκοκοιλιάς; Μπορεί.
Θα σας φάω όλους… Και όταν δεν μείνει κανείς για να φάω, θα φάω τις σάκρες μου και τα κόκαλα μου. Θα αρχίσω τον κανιβαλισμό…
Θέλω διακοπές. Δεν πάει άλλο.

kanibalismos-to-fthinoporo.gif

3 Σχόλια so far »

  1. 1

    tsopanis said,

    Θες διακοπές….
    Όντως 😛 😀 😛 😀

  2. 3

    Black Sheep said,

    Άντε πάνε διακοπές να την βγάλουμε και φέτος! 😀
    Η μπυροκοιλιά πάντως είναι συνηθισμένο φαινόμενο και αποτελεί ένδειξη ότι ο κάτοχός της είναι bon viveur!!
    Άλλωστε όπως έλεγε και ένας φίλος, «το κατάλληλο εργαλείο χρειάζεται και το κατάλληλο σκέπαστρο» 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

