Μετρό, υποθαλάσσια και το λουρί της μάνας!!


Καλά ως Θεσσαλονικιός θα επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο, θα έχετε ήδη βαρεθεί φαντάζομαι αυτή την συζήτηση, αλλά καλύτερα να επαναλαμβάνομαι παρά να ξεχνιούνται κάποια πράγματα.
Στην Αθήνα το μετρό, ακριβώς λόγω της διαμόρφωσης της πόλης, μαζί με τον προαστιακό και τον ηλεκτρικό όντως βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό τις μεταφορές. Αν δούμε όμως για παράδειγμα την διαμόρφωση της Θεσ/νίκης, διακρίνει εύκολα κανείς ότι ολόκληρες περιοχές δεν εξυπηρετούνται καθόλου από την γραμμή ακριβώς επειδή δεν μπορεί να υπάρξει μετρό σε πλαγιές. Για παράδειγμα αν μένει κανείς στις Συκιές, δεν θα δεί μετρό στον αιώνα τον άπαντα. Επιπλέον μόνο και μόνο οι εργασίες θα κόψουν λωρίδες της εγνατίας από την κυκλοφορία και για όσους ξέρουν το κυκλοφοριακό γίνεσθαι της πόλης, το κυκλοφοριακό έμφραγμα είναι το μόνο σίγουρο.Οι μόνοι τους οποίους θα εξυπηρετήσει ένα τέτοιο έργο είναι αυτοί που μένουν παραπλεύρως της εγνατίας καθώς και στις ευρύτερες ανατολικές συνοικίες. 1 το κρατούμενο.

Ερχόμαστε τώρα στην υποθαλάσσια…. Η υποθαλάσσια είναι ένα τεράστιο σε κόστος έργο, που θα έχει και ένα ουκ ευκαταφρόνητο ποσό για διόδια (1 ευρώ για να διανύσεις 3 χλμ που διανύονται και από ξηράς) για να μπορεί κάποιος να κινείται από ένα συγκεκριμένο σημείο στο λιμάνι και να καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο Μακεδονία παλάς.
Μα αυτό δεν είναι αυτό που ζητήσαμε!! Εμείς ως πολίτες θέλαμε άλλο ένα οδικό άξονα που μπορεί να τον χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε (και όχι να πληρώνει 1€ να πάει και ένα να γυρίσει!!!) και μάλιστα να ένώνεται με τους άλλους δρόμους του κέντρου και όχι με 2 μόνο και στους οποίους πρέπει να γίνουν άπειρες αλλαγές.
Και όλα αυτά γιατί? για να φάνε 2-3 ημέτεροι εργολάβοι και να μην επεκταθεί η παραλία που είναι και η λογικότερη λύση. Κάποιοι παίρνουν υπέρογκα ενοίκια για εκείνα τα ακίνητα, οι κακές γλώσσες λένε ότι είναι τα ακριβότερα ενοίκια στα βαλκάνια(!!) και φυσικά προκειμένου να παραμείνουν οι τιμές ψηλά ώστε να κονομάνε αυτοί, θα πληρώσουμε εμείς τα μαλλιά της κεφαλής μας για ένα ΑΧΡΗΣΤΟ έργο…..
Να σημειωθεί ότι εξυπηρετεί κυρίως αυτούς που πάνε από ανατολικά δυτικά. 2ο το κρατούμενο.

Το συμπέρασμα: τα έργα στην Θεσσαλονίκη και στην κάθε πόλη της ελλάδας γίνονται για 2-3 συνοικίες και 2-ενωματέους. Οι υπόλοιποι μπορούν να πάρουν το μπούλο! Δεν μπορώ να το εξηγήσω πως σε μια πόλη που η πλειοψηφία των κατοίκων δεν θέλει το έκτρωμα, την υποθαλάσσια, αυτή προχωρά απερίσπαστη!!

Γεια σου ρε θεέ των ανικάνων ατσαλάκωτε! Πραγματικά τέτοιοι μ@λ@κες που είμαστε εδώ στο βορρά εσύ μας αξίζεις….

Advertisements

5 Σχόλια so far »

  1. 1

    Lykos said,

    Οι υπόλοιποι πάντα παίρνουν τον μπούλο.
    Και αυτό δεν συμβαίνει τώρα. Πριν από χρόνια ένας που έχει πια πεθάνει, είχε δύο επιλογές ένα ήταν να πάρει οικόπεδο σε μια περιοχή που θεωρούταν τότε καλή. Την Νίκαια. Και η δεύτερη να πάει να πάρει ένα οικόπεδο κοντά στον αδελφό του που είχε πάρει ένα και αυτός που ήταν ανάμεσα στα χωράφια. Την περιοχή την έλεγαν Εκάλη. Δεν χρειάζεται να πω νομίζω τι έγινε μετά…
    Ο πρόσφυγας από την Μικρά Ασία πήρε τα τρία του Καράμπελα και ο αδελφός του βρέθηκε με πάρα πολλά λεφτά. Και αυτό γιατί πολύ απλά, ο Καραμανλής τότε… τότε με τους δεινόσαυρους… Αντί να κάνει έργα στην Αθήνα, έκανε δρόμους ανάμεσα στα χωράφια, εκεί στην Εκάλη. Άνοιγε δρόμους για να πάνω οι πλούσιοι της εποχής να αγοράσουν οικόπεδα και να φτιάξουν εξοχικά. Γιατί τότε ήταν εξοχή η Εκάλη.
    Έτσι είναι το κράτος, εξυπηρετεί κάποιους, κάποιους λίγους. Κάποιους που συνήθως οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί είναι τόσοι που χωράνε πολλές κυβερνήσεις, πολλούς πρωθυπουργούς και πολλούς κύριους με το όνομα Τριανταφυλλίδη. Γιατί ο Τριανταφυλλίδης μπορεί να μην υπήρξε σαν πρόσωπο υπαρχτό, αλλά υπήρξε ως άποψη και ως αντιμετώπιση πραγμάτων και καταστάσεων.
    Και παντα θα βρίσκεται ένας Τριανταφυλλίδης με μια βαλίτσα να το σκάει, για να ευνοήσει κάποιους εργολάβους. Viva Las Vegas.

  2. 2

    Julia said,

    Πριν 4 χρόνια δούλευα σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Από τότε φτιάχναμε με το τμήμα Ποιότητας που ήμουν τα χαρτιά μας για την υποθαλλάσια και το Μετρό!!! Οποτε ήταν να γίνει ο διαγωνισμός, έπαιρνε παράταση, γιατι τα σχέδια και η οικ. προσφορά ποτέ δεν ήταν σωστή… Και φτου και απο την αρχή…Στην εταιρεία έμεινα για 2,5 χρόνια, και πάντα μέσα στην δουλειά μου ήταν και να διαβάσω την καινουρια αναθεώρηση που βγήκε στα τεύχη… και παλι απο την αρχή. Εχω τον κολλητό μου Θεσσαλονικη και τα ειχαμε συζητήσει και μου έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα που λες εσυ εδώ… αλλα έτσι ειναι τα έργα γινονται για συγκεκριμενα άτομα… Α! και κάτι τελευταίο… Μην νομίζεις οτι και το Μετρός της Αθήνας εξυπηρετεί τους πάντες..που οι στάσεις μεταξύ τους έχουν χιλιόμετρα απόσταση…σε ολες τις άλλες χώρες του κόσμου ειναι ανα 500 μέτρα….

  3. 3

    tsopanis said,

    Από όσο γνωρίζω ,η υποθαλάσσια είναι μια ιστορία εδώ και δεκαετίες και ο σχεδιασμός είναι ο ίδιος, όσον αφορά στην είσοδο και έξοδό της.
    Καλά είμαστε σοβαροί; Τα αυτοκίνητα έχουν υπερδιαπλασιαστεί από τότε που γινόταν οι πρώτες εξαγγελίες στην δεκαετία του 80(;).
    Τότε σίγουρα θα βοηθούσε και θα έδινε άλλη πνοή στο κέντρο, σήμερα όμως;
    Να ξεφρακάρει-τάχα- η Νίκης και λίγο η Εγνατία και να γίνεται όλο το μπάχαλο στο Μακ.Παλλάς;;;

    Αλλά ξέρετε, είναι κάποια «έργα» που έχουν αποτυπωθεί σαν σύνδρομο στο μυαλό των κατοίκων. Ενα σύνδρομο κατωτερότητας και στέρησης, σαν τα μικρά παιδάκια… «Όχι το θέλω»….
    Και άντε να πεις σε ένα μικρό παιδί πως ,»δεν κάνει, είναι κακό»!!!
    Δε παίζει…. 😀

    asxeto>>>> άσε που πήγαν και μακρύναν όλα τα πεζοδρόμια στο κέντρο (Ολυμπιάδος πχ) και κόψαν τις διπλάσιες θέσεις πάρκινγκ.
    Πλέον καμία τύχη και τα νεύρα παπαρόσκονη… 😛

  4. 4

    Lykos said,

    Φαντάσου, δεν βλέπουν το παρόν, την τωρινή κατάσταση με τα αυτοκίνητα και έχουν σχέδια 20ετίας, φαντάσου να τους έλεγες πως έπρεπε να κάνουν πρόβλεψη για τα επόμενα χρόνια…

  5. 5

    Black Sheep said,

    Φίλη Julia, δεν χρειάζεται να διαθέτω ούτε τρομερή ευφυία ούτε εκπληκτική ικανότητα αντίληψης για να καταλάβω ότι μας δουλεύουν. Προφανώς υπάρχουν και άλλοι νορμάλ άνθρωποι όπως ο φίλος σου και εσύ που το έχουν πάρει πρέφα. Εμένα η απορία μου είναι γιατί απλά κοιτάμε αμέτοχοι?


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

Αρέσει σε %d bloggers: