τι έχει σειρά;


«1. parafonos said,
February 7, 2007 @ 9:30 pm • Edit
πάει και αυτός… τι έχει σειρά;»

Τι έχει σειρά;
Πριν από τρεις ημέρες ήρθε ένας συνεργάτης στην δουλειά μου. Αμέσως με το που με είδε, άνοιξε το κινητό και μου είπε. Έλα να δεις έναν λύκο που σκότωσα. Πάγωσα.
Ανοίγει τον φάκελο με τις φωτογραφίες του και μου δείχνει έναν νεκρό λύκο, πυροβολημένο στο κεφάλι. Αγρίεψα. Έβγαλα να δόντια μου. Γιατί το έκανες αυτό; Τον κοίταξα μέσα στα μάτια, με θυμό, απόγνωση και επιθετικότητα. Κώλωσε. Μου είπε, ότι ήταν επτά λύκοι και σκότωσαν 3 αγελάδες ενός βοσκού. Πέτυχε τον συγκεκριμένο καθώς έτρωγε και τον πυροβόλησε. Ήθελα να του ορμήξω, να του ξεσκίσω, τα ρούχα και να του φάω το λαρύγγι. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά σαν τρελή.
Οι λύκοι, σκότωσαν τις αγελάδες, επειδή πεινούσαν. Οι λύκοι σκοτώνουν γιατί πεινάνε. Οι λύκοι σκοτώνουν γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς… Ο συγκεκριμένος τύπος είναι βορειοηπειρώτης. Είχε συνηθίσει να σκοτώνει λύκους. ΤΟ είχε κάνει και στο παρελθόν. Επρεπε να σε φάνε του είπα. Δεν είχαν καμία ελπίδα, όταν κρατάω το όπλο στα χέρια δεν έχουν καμία ελπίδα.
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε συνηθίσει να σκοτώνει λύκους. Είχε μάθει σκοποβολή πάνω τους.
Κάποια από αυτές τις μέρες, θα τον ακολουθήσω στο κυνήγι και τότε… θα δούμε ποιος είναι ο λύκος και ποιος είναι το θήραμα…

2 Σχόλια so far »

  1. 1

    sakis said,

    εγω θα του εκοβα και την καλημερα απο εδω και μπρος αγαπητε μου Λυκε.Την επομενη φορα που θα τον παραφυλαξεις να μου το πεις να ειμαι και εγω!
    εσυ να του φας το λαρυγγι και εγω τα ματια που σημαδευει και το συκωτι του!!
    Ανθρωποι σου λεει μετα!!

    αν δεν το εχεις παρει ειδηση εισαι ηδη ανεβασμενος στην αετοφωλια μου
    νασαι καλα

  2. 2

    keimgreek said,

    οι λύκοι σκοτώνουν γιατί πεινάνε,
    εμείς γιατί σκοτωνόμαστε καθημερινά είτε στην κυριολεξία είτε μεταφορικά; Στη δεύτερη κατηγορία ας βάλουμε και όσους μπλόγκερς «τρώγονται μεταξύ τους».


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

