Μπορείς να θυμηθείς;


Μπορείς να θυμηθείς, να θυμηθείς το όνομα μου;
Χιλιάδες θάλασσες διέσχισα για να σε βρω. Όλη μου την ζωή, έρχομαι από το παρελθόν σου. Έρχομαι από ένα όνειρο σου. Ήθελες να κάνεις κάτι σπουδαίο.
Ήθελες να κάνεις κάτι μεγάλο. Κάτι άξιο των προγονών σου, κάτι άξιο του ονόματος σου. Θυμάσαι; Θυμάσαι το όνομα μου; Λέγομαι πίστη. Λέγομαι θεός. Λέγομαι επιθυμία. Λέγομαι Βούδας, Χριστός, Μωάμεθ, λέγομαι Διάς. Λέγομαι σκέψη, Ον, πνεύμα, ανυπαρξία, λέγομαι απόγνωση. Λέγομαι όπως εσύ επιλέγεις να με πεις. Και είμαι εδώ, πάντα εδώ, μέσα σου, πάντα εδώ, μαζί σου. Άνοιξε τα μάτια σου και κοίτα με, πες το όνομα μου, πες αυτό το όνομα που όταν ήσουν μικρός επέλεξες για μένα και ακολούθησε με επιτέλους, σε αυτό που πάντα ήθελες να κάνεις. Εγώ έχω πάει εκεί από καιρό, εσύ δεν ήρθες ποτέ. Εσύ διάλεξες ποιος θέλεις να είμαι, εσύ επέλεξες το τι θέλεις να είμαι και το που να πάω. Και παρόλα αυτά εσύ είσαι αυτός, αυτή που πρόδωσες αυτά που έδωσες σε μένα και δεν ξεκίνησες ποτέ. Μπορείς να θυμηθείς, να θυμηθείς το όνομα μου. Καθώς ο χρόνος περνάει μέσα από το κορμί μου, καθώς ο χρόνος ρέει μέσα από τα όρια μου. Σαν θάλασσες, από ατελείωτες πράξεις, μπορείς να θυμηθείς το όνομα που μου έδωσες; Μπορείς να θυμηθείς το όνομα που διάλεξες για μένα; Και εάν ναι, νομίζεις ότι είσαι λοιπόν, επιτέλους έτοιμος να με ακολουθήσεις, εκεί που ο ίδιος επέλεξες να πάω; Είσαι έτοιμος να κάνεις την επιλογή σου; Γιατί όλα είναι επιλογή σου. Το όνομα μου, το ποιος είμαι, το που θα πάω και το εάν με ακολουθήσεις.
Είμαι εδώ από τα βάθη του χρόνου, από τα βάθη της ζωής, από τα βάθη του σύμπαντος. Μπορείς να πεις το όνομα μου και να επιλέξεις να με ακολουθήσεις. Εγώ είμαι εδώ, κάπου στο βάθος του μυαλού σου και σε περιμένω, είσαι έτοιμος να πεις το όνομα σου; Είσαι έτοιμος να προσδιορίσεις το ποιος είσαι; Μπορείς να ακολουθήσεις το μονοπάτι που χάραξες ο ίδιος; Εάν ναι, εγώ θα είμαι εδώ, θα είμαι εκεί. Εδώ στο μυαλό σου, εκεί στον προορισμό σου.
Μπορείς να θυμηθείς το όνομα σου; Μπορείς να επιλέξεις το ποιος είσαι; Είσαι Ο Χριστός; Ο Βούδας; Ο Δίας; Είσαι η σκέψη; Είσαι το όν; Όλα είναι εκεί, μέσα σου, αρκεί να τους δώσεις ένα όνομα και τα ακολουθήσεις.

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

Methexis Erratum

Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;

ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ

Απρρρρρρ...........

Greek Companies Online BLOG

Welcome to the B2B portal of Greek business and travel. www.greekcompaniesonline.com

Χωροβάτης

Για να μετράω την απόστασή μου απ' την γη, τον ουρανό και τους ανθρώπους.

juicykoutsour

This WordPress.com site is the bee's knees

anatolikoblog

ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΥΣΗ

FOULIANNA - SOS #1

οφ φις σιαλ - twin blog #1

Svennegreken-2

Τα πάντα ρει, δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης! (Όποιος δε γουστάρει... Ξυδάκι!).

