Σους, σκασμός και σώπαινε


Γέμισε η Αθήνα χημικά, γέμισε η ψυχή μου οργή. Γέμισε το κεφάλι μου με σκέψεις. Υπάρχει σωτηρία για εμάς; Υπάρχει σωτηρία για τους επόμενους; Γέμισε η Αθήνα χημικά, από αυτά που καίνε τα μάτια, από αυτά που μεγαλώνουν την τρύπα του όζοντος. Από αυτά που μεγαλώνουν το κενό ανάμεσα μας.
Σκάστε, σκάστε, σκάστε, επιτέλους όλοι. Βουλώστε το και κρυφτείτε πίσω απο το δημοσιουπαλληλικό σας γρφείο. Βουλώστε το, πια. Δεν έχετε λόγο. Δεν έχετε φωνή. Είμαστε οι άντρες με τα χημικά.

Πολύ μου θυμίζει αυτή η κατάσταση τον εμφύλιο, δεν ξέρω γιατί. Από την μία οι δεξιοί, από την άλλη οι Κομμουνιστές και στην μέση τα θύματα. Στην μέση.

Βουλώστε το, δεν έχετε λόγο. Δεν έχετε δικαιώματα, δεν έχετε φωνή, είσαστε απλά κομμάτι της μηχανής. Απο πότε τα πόδια σηκώθηκαν να χτυπήσουν το κεφάλι;
Σκάστε, τα χημικά, χτυπούν, χτυπούν γιατί δεν ξεχωρίζουν απο χρώματα, δεν ξεχωρίζουν αξίες. Δεν ξεχωρίζουν τίποτα και κανέναν.

Αυτά τα λίγα απο μένα. Πάω να χωθώ στον μικρό χημικό, γεννητικά τροποποιημένο μου μικρόκοσμο και αφήνω πίσω μου έναν χαμό. Έτσι και αλλιώς και αλλιώτικα και Αγιο Βαρβαριότικα.
Καλή σας μέρα.

2 Σχόλια so far »

  1. 1

    jojox said,

    καλημέρα
    και άσε τους μεταλλαγμένους να μαστουρώνουν με τα σπρέυ

  2. 2

    An-Lu said,

    Ένα έχω να πω….

    Γκουχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

