Θανατική ποινή;


1
Καμιά φορά κάποιες ειδήσεις πρέπει να μας προβληματίζουν πάρα μα πάρα πολύ…
Καλές και οι πορείες, καλή και η Παιδεία, τα ΜΑΤ, οι κουκουλοφόροι, οι πολιτικοί και το κακό συναπάντημα, αλλά όλα τα παραπάνω αναιρούνται όταν μαθαίνει για την πιο κάτω περίπτωση…

Αντιγράφω από την καθημερινή.

Στη φυλακή οδηγήθηκε χθες ο 31χρονος, που κατηγορείται για πρωτοφανή υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης με θύμα ανήλικη μαθήτρια, στη Μυτιλήνη.
Ο 31χρονος είναι φορέας του AIDS και επομένως υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να έχει μεταδώσει τον ιό στην 13χρονη μαθήτρια! Οι φόβοι ενισχύονται από το γεγονός ότι η πρώην σύζυγος του φερόμενου ως δράστη υπεβλήθη σε ιατρικές εξετάσεις και διαπιστώθηκε ότι είναι και η ίδια φορέας.

Δηλαδή για να καταλάβω…
Ένας γαμημένος άντρας και δη παντρεμένος με τρίχρονη κόρη, είναι φορέας του ιού, κακοποιεί σεξουαλικά (γιατί περί κακοποίησης πρόκειται) μια 13χρονη και κολλά και τη γυναίκα του με AIDS;

Ακόμη δεν έγινε γνωστό αν γνώριζε πως είναι φορέας και ευτυχώς που η κόρη του δεν έχει προσβληθεί, μιας και οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ήταν αρνητικές.

Αλλά το θέμα για μένα δεν είναι αυτό.

Ο τύπος πηδούσε ένα κοριτσάκι της πρώτης γυμνασίου.
Το διανοείστε;
Και μη μου πείτε πως «τα σημερινά παιδιά έχουν ξεφύγει» ή » στάνταρ θα τα θελε και αυτή» κλπ κλπ κλπ.
Μιλάμε για 13 χρονών.
Λόγω δουλειάς κάνω μαθήματα σε Α’ Λυκείου (16 χρονών) και είναι…παιδάκια ρε γαμώτο.

Παιδεραστής, παντρεμένος με παιδί (νήπιο) και φορέας του Aids.

Τόσες ψυχές καταδικασμένες σε θάνατο. Σωματικό (ίσως) ,αλλά το κυριότερο, συναισθηματικό

Κάποιοι ζητούν για τέτοια (αποδεδειγμένα) αδικήματα την επαναφορά της θανατικής ποινής.2

Έψαξα και ξαναέψαξα μέσα μου τους λόγους για τους οποίους αξίζει αυτός ο άνθρωπος (αν τελικά επιζήσει από την αρρώστεια) να κινείται σε λίγα χρόνια ανάμεσά μας.
Τότε δηλαδή που θα βγεί από τη φυλακή , αν βέβαια μπει ποτέ και δεν ξεπληρώσει με χρήματα την ποινή.
Συγγνώμη, αλλά δε βρήκα ούτε έναν λόγο…

Το επόμενο ερώτημα μάλλον θα ναι το «τις πταίει«, αλλά έτσι πως καταντήσαμε σαν κοινωνία πάλι δε πρόκειται να βγάλουμε άκρη…

Άρρωστα και διεστραμμένα μυαλά θα υπάρχουν πάντοτε και εμείς δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτε.
Μονάχα θα ελπίζουμε
Θα ελπίζουμε να μην τύχει στα παιδιά μας.
Τόσο απλά ,μα και τόσο σαδιστικά!!!

Advertisements

15 Σχόλια so far »

  1. 1

    cortina-bet said,

    Φίλε μου τσοπάνη δεν φτάνει μόνο η ελπίδα αλλά κάποια στιγμή η επιβόλη των νόμων κρίνεται απαραίτητη……….

  2. 2

    zouri said,

    το διαβασα και εγω και τρελαθηκα.Αλλα κρατησα και μια πισινη,μηπως δεν ειναι ακριβως ετσι.Αν ειναι παντως θελει κρεμασμα

  3. 3

    Τη φυλακή δεν τη γλιτώνει. Αν μάλιστα αποδειχθεί ότι γνώριζε για την ασθένειά του, μπορούν να τον πάνε μέσα και για εκ προθέσεως πρόκληση ανήκεστου σωματικής βλάβης σε ανήλικο, για σεξουαλική κακοποίηση και για πολλά άλλα.
    Με θανατική ποινή δεν συμφωνώ γιατί γίνεται μπαμ και κάτω και μετά ο δράστης αναπαύεται εν τόπω χλωερό, εν τόπο αναπαύσεως…
    Βασανιστήρια θα προτιμούσα για τον τύπο και τα χειρότερα μάλιστα.

  4. 4

    tsopanis said,

    @cortina-bet
    Έτσι είναι, απλά για κάποια «αδικήματα» δε ξέρω ποιοι νόμοι μπορούν να επιβάλουν τη σωστή τιμωρία, αν υπάρχει τέτοια 😉

    @zouri
    μακάρι να μην είναι, αλλά πολύ φοβάμαι πως…

    @αλεπού
    Πρόλαβε και τα κανε τα βασανιστήρια (και δη τα χειρότερα) σε ένα ανήλικο…
    Ότι και να τον κάνουν, η ζημιά έγινε…

  5. 5

    Vangos said,

    Νομίζω ότι μόνος σου έδωσες την απάντηση λέγοντας «Μονάχα θα ελπίζουμε…». Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να εφαρμοστεί η θανατική ποινή. Ποτέ δεν ξέρεις τι φταίει που ο άνθρωπος αυτός είναι ανώμαλος. Ποτέ δεν ξέρεις αν μέσα του είναι ήδη νεκρός. Δώσε του τουλάχιστον τη δυνατότητα να καταλάβει το λάθος του.

    Εκτός από φυλάκιση, μπορείς και να τον ευνουχήσεις…

  6. 6

    keimgreek said,

    η αλήθεια είναι πως είδα κάτι 13χρονα τις προάλλες με μίνι φούστα και έκανα το σταυρό μου! Δε τα βλέπουν οι μαμάδες τους; Πως βγαίνουν έτσι;
    Αλλά όπως λες κι εσύ, δεν είναι αυτό το θέμα.

    Δε γνωρίζουμε όλες τις πλευρές, ούτε αν ο ίδιος γνώριζε πως είναι οροθετικός.

    Πάντως, υπάρχουν και ηλίθιοι που έχουν AIDS και μεταδίδουν τον ιό εν γνώσει τους «αφού με κόλλησαν, θα το κολλήσω κι εγώ σε άλλους».

  7. 7

    Melian said,

    Αυτές οι σκέψεις μου έχουν περάσει και εμένα πολλές φορές από το μυαλό για διάφορα αδικήματα. Κάποια περίοδο ήμουν υπέρ της θανατικής ποινής για κάποια αδικήματα. Μέχρι που διάβασα ένα μικρό διήγημα της Σώτης Τριανταφύλλου («Συγχώρεση») και άλλαξα γνώμη. Ναι, σίγουρα κάποιοι «άνθρωποι» κάνουν φρικτά πράγματα και αποτρόπαια αλλά γιατί θα πρέπει να τιμωρηθούν σε θάνατο από εμάς; Γιατί θα πρέπει να βουτήξουμε τα χέρια μας με το αίμα τους; Γιατί να γίνουμε και εμείς σαν και αυτούς;

    Δε λέω βέβαια να τους συγχωρήσουμε, σίγουρα αυτό είναι πολύ δύσκολο. Απλά να σκεφτούμε λίγο τι όπλο είναι η θανατική ποινή στα χέρια κάποιων και να αναλογιστούμε ότι κάποιες φορές γίνονται και λάθη και άνθρωποι καταδικάζονται άδικα ή ηθελημμένα. Γιατί να βαρύνουμε τη συνείδησή μας με το αίμα τους;

  8. 8

    Lykos said,

    Πρώτα από όλα ποιοι είμαστε εμείς που θα αποφασίζουμε ποιος θα πεθάνει και ποιος όχι;
    Όταν αρχίσει ο χορός κανείς δεν το σταματά. 6 στους δέκα που οδηγούνται σε εκτέλεση στις ΗΠΑ, είναι αθώοι ή δεν υπάρχουν στοιχεία τέτοια που θα τους καταδίκαζαν σε κάποια άλλη χώρα. Προσωπικά πάντα πίστευα ότι είναι καλύτερα ένας ένοχος έξω, παρά ένας αθώος μέσα. Τώρα το εάν είναι σίγουρο ότι είναι ένοχος τι κάνουμε; Σίγουρα όχι εκτέλεση. Ποιος είναι ικανός να κρίνει ποιος θα πεθάνει και ποιος όχι; Και ποιος είναι ικανός να κρίνει εάν μια πράξη είναι άξια να οδηγήσει τον κατηγορούμενο στον θάνατο ή όχι; Υπάρχει λόγος που λέγεται σωφρονιστικό σύστημα και όχι εκδικητικό σύστημα. Νομίζω ότι ο φίλος Τσοπάνης «βιάστηκε» λίγο. Γιατί αγαπητέ Τσοπάνη, τελικά ποιος σου λέει ότι αυτός ο τύπος δεν είναι θύμα; Εάν είναι θύμα αλλάζει η θέση του; Εάν στην θέση αυτού του κοριτσιού βάλουμε αυτόν τον τύπο, πριν 20 χρόνια, τότε θα έχει διαφορετική αντιμετώπιση; Και εάν μετά από 20 χρόνια, αυτό το κορίτσι βρεθεί στην θέση αυτού του τύπου, ποια θα πρέπει να είναι η θέση που πρέπει να πάρει η δικαιοσύνη και όλοι εμείς;
    Βέβαια όλα αυτά μπορεί να μοιάζουν με ένα παραμύθι, αλλά ακόμα και έτσι να είναι, είναι ένα παραμύθι με λυπημένο τέλος. Πως μπορεί να ξέρει ο καθένας πόσους και τι βιασμούς έχει δεχτεί αυτό το άτομο; Και τελικά πως αποδεικνύονται οι βιασμοί όταν δεν είναι σωματικοί; Αναρωτιέμαι.
    Καταλαβαίνω απόλυτα την αντίδραση σας, αλλά πρέπει να αναρωτηθείτε τι οδήγησε αυτόν σε αυτή την πράξη, εάν δεν μπορέσετε, μην βιαστείτε να πάρετε την απόφαση σας για την τιμωρία του.

  9. 9

    tsopanis said,

    Ποια πράξη βρε θοδωρή και που να τον οδηγήσει…
    Εγώ εξ αρχής έμεινα σε κάποιες σκέψεις που κανα όταν διάβασα τη συγκεκριμένη είδηση. Ένας 30+ ασελγούσε σε 13χρονο και είχε και aids.
    Και αναλογιζόμενος ποια θα ήταν η αντίδρασή μου αν ήταν η μικρή κόρη μου, ε θα τον σκότωνα τον πούστη.
    Σε όλα τα άλλα περί νόμων και ευθυνών συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι είναι, αλλά στο φιλοσοφικό κομμάτι. Βεβαίως και είναι καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα΄αυτή άλλωστε είναι και η πεμπτουσία της δημοκρατίας.
    Αλλά άσε με να έχω τις επιφυλάξεις μου, μιας και το βρήκαν όλοι τώρα με την «καραμέλα» περί βασανισμένων και ψυχικά διαταραγμένων ψυχών κλπ κλπ κλπ.

    13 χρονών… Είναι παιδάκι μικρό ρε γαμώτο…

    Τεσπα…
    Μπορεί -και μακάρι- να κάνω λάθος.
    Θα δείξει.

  10. 10

    «Σκοπός της ποινής δεν είναι η εκδίκηση αλλά ο σοφρωνισμός του δράστη και ο παραδειγματισμός των άλλων… Γι’ αυτό πρέπει να επιλέγεται εκείνη η ποινή που θα έχει το διαρκέστερο αποτέλεσμα στη μνήμη και στη βούληση του δράστη και των άλλων», Cesare Beccaria.

    Κατά πόσο η θανατική ποινή θα έχει το διαρκέστερο αποτέλεσμα στη μνήμη του συγκεκριμένου «ανθρώπου»; Άσε που στην προκειμένη περιπτωση θα τον γλιτώσεις και μια ώρα νωρίτερα από το βάσανο της αρρώστιας του.

    Από την άλλη, αφότου ο Ιταλός έβγαλε τη συγκεκριμένη θεωρία έπαψαν και τα βασανιστήρια. «Ανθρωπισμός» σου λέει, ίσως και να’χει και δίκιο. Μόνο που όταν η κεραμίδα πέφτει στο κεφάλι σου το πράγμα αλλάζει. Αν επρόκειτο για το δικό μου παιδί το σίγουρο είναι ότι ο τύπος τώρα ούτε παπά να τον ψάλλει δεν θα’βρισκε.

    Η περίπτωση είναι ιδιάζουσα από πολλές απόψεις. Το ζήτημα είναι ότι και αυτουνού οι μέρες μετρημένες είναι. Κι ο Κουφοντίνας ισόβια έφαγε ρε γαμώτο αλλά είχε ένα «ιδανικό», ας πούμε, είχε μία εξτρεμιστική ιδεολογία και καθάριζε ενόχους κατά το δικό του δοκούν. Εσένα ρε άρρωστε τί σου έφταιγε το παιδάκι; Άντε να φάει κι αυτός ισόβια. Τί ισόβια, που είναι ζήτημα να τη παλεύει άλλα 8-10 το πολύ χρόνια.
    Γι’ αυτό σας λέω ότι η υπόθεση είναι πολύ μπέρδεγουεϊ και άκρη δεν βγάζουμε…

  11. 11

    Σαφώς και είμαι κατά της θανατικής καταδίκης. Δε δέχομαι σε καμία περίπτωση ένα τέτοιο μέσο, ακριβώς για είναι ζωώδης κατάσταση, ενώ δεν επιτρέπει να ελέγξουμε την περίπτωση αν κάναμε λάθος κρίση. Ποιος σε διαβεβαίωσε ότι είναι ένοχος; Ποιος σε πληροφόρησε ότι το δικαστήριο τον έκρινε; Μήπως έπεσες θύμα της δημοσιογραφικήςβιασύνης να κρίνουν;

  12. 12

    tsopanis said,

    Φίλε Δείμο προσωπικά έκανα κάποιες σκέψεις σε ένα γεγονός το οποίο όντως δεν έχει κριθεί ή κατακριθεί από τη δικαιοσύνη.
    Αυτό το οποίο ήταν η αφορμή του ποστ δεν είναι η χρησιμότητα η μη της θανατικής καταδίκης ή όχι, αλλά η περίπτωση της ασέλγειας-κακοποίησης του μικρού αυτού κοριτσιού.
    Δε μπορώ να δεχτώ ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που ενδεχομένως να πράξουν τα ίδια στην (πχ) κόρη μου. Θα μου πεις (και θα χεις δίκιο) πως μερίδιο ευθύνης θα βάρυνε ενδεχομένως και μενα σα γονέα.
    Δεκτόν.
    Αλλά και πάλι , στη θέα και μόνο ενός ενήλικα να συμπεριφέρεται έτσι σε ένα 13χρονο, δε ξέρω αν μπορεί κανείς να είναι τόσο «υπεράνω».
    Μη μνε παρεξηγείς, απλά εξέφρασα τα συναισθήματα που αυτόματα μου προκλήθηκαν από την είδηση αυτή…
    Και ξανατονίζω. Είναι πολύ ευαίσθητη και μικρή η ηλικία των 13 ρε γαμώτι.
    Και ψυχικά άρρωστος να είναι ο θύτης, δε ξέρω κατά πόσο θα δικαιολογούσα μία τέτοια πράξη.
    Μάλλον θα ενεργούσα ακραία (χωρίς να επικροτώ μία ενδεχόμενη τέτοιου είδους αντίδρασή μου) 😉
    Οι σκέψεις μου ήταν περισσότερο φιλοσοφικές, μιας και ακόμα εν έχει αποφανθούν οι αρμόδιες αρχές.
    Σαν κοινωνία τα χουμε παίξει εντελώς και δε ξέρω κατά που πάει το πράγμα…
    Πόσο προς το χειρότερο ακόμη;
    Και όπως είπα και σε παραπάνω παρέμβασή μου, μακάρι να χω άδικο.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

  13. 13

    Lykos said,

    Ναι μεν, αλλά το σχόλιο μου είναι περι δικαιοσύνης και περί κοινωνίας. Δεν αποδέχομαι την θανατική ποινή σαν μέλος τις κοινωνίας, όχι σαν θύμα. Γιατί και ο γονιός του παιδιού είναι θύμα. Υπάρχουν δύο μεριές της δικαιοσύνης. Η κοινωνική, αυτή που εκφράζεται (λέμε τώρα) μέσω της πολιτείας και η προσωπική. Προσωπικά θα τον σκότωνα. Μπορεί και όχι. Υπάρχει μια ιστορία, δεν θυμάμαι που την είχα διαβάσει, αλλά λέει ότι μια φορά σε μια φυλή στην Αφρική ένας τύπος σκότωσε ένα παιδί. Τον έπιασαν και τον οδήγησαν μπροστά στους γονείς του παιδιού. Τους είπαν, μπορείτε να τον πνίξετε στο ποτάμι και να πάρετε την εκδίκηση σας, αλλά το βάρος του θανάτου του παιδιού σας θα σας κουβαλάει για πάντα, ή να συγχωρήσετε τον δράστη και να ελευθερωθεί και η ψυχή σας. Αυτός είναι ο τρόπος δικαιοσύνης σε κάποιους λαούς που υποτίθεται ότι είναι απολίτιστοι. Η εκδίκηση δεν φέρνει αποτελέσματα και σίγουρα δεν είναι η λύση. Είσαι τόσο μεγαλόψυχος να συγχωρέσεις;
    Κατά τον Χριστιανισμό, αυτό είναι το μεγαλύτερο πράγμα και το ποιο σημαντικό που μπορεί να κάνει κάποιος άνθρωπος. Όλα αυτά για κάποιους δεν είναι θεωρητικά, τελικά οι γονείς τον συγχώρησαν.
    Πραγματικά δεν μπορώ να χαρακτηρίσω την πράξη αυτή. Σύμφωνα με τον Γιούνγκ πάντα υπάρχουν λόγοι και «δικαιολογίες» που οδηγούν έναν άνθρωπο σε μία πράξη. Δεν θέλω να τον δικαιολογήσω, ούτε αυτόν ούτε την πράξη, αλλά μπορώ αμυδρά να βρω λόγους. Αυτό δεν μειώνει την σφοδρότητα και την σκληρότητα της πράξης. Αλλά ανάλογα με τους λόγους, πρέπει να είναι και οι ποινές.

  14. 14

    Τσομπάνε μου, παρεξήγησα μάλλον. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πάμε κατά διαόλου. Δεν μπορώ να δεχτώ σεξ όχι με 13χρονο, αλλά ούτε με 17 χρονο. Δε συζητώ για βιασμό, αλλά ούτε καν με συνένεση. Sorry για την παρεξήγηση.

  15. 15

    tsopanis said,

    @Δείμε δεν υπάρχει λόγος παρεξήγησης , μιας και όντως το αρχικό μου κείμενο αφήνει μία τέτοια χροιά (ότι δηλαδή είμαι υπέρ της θανατικής ποινής κλπ κλπ), αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ανοίξω αυτό το πολυδιάστατο ζήτημα.
    Σ’ ευχαριστώ για την παρέμβασή σου, μιας και με βοήθησες στο να αποσαφηνίσω το τι πραγματικά ήθελα να τονίσω 😉

    Δε ξέρω αν είμαι περισσότερο ευαίσθητος στο θέμα της κακοποίησης ανηλίκων, αλλά επειδή λόγω δουλειάς με αυτές τις ηλικίες έρχομαι καθημερινά σε επαφή, γίνομαι περισσότερο ακραίος (απ’όσο ενδεχομένως θα’ πρεπε) όταν διαβάζω τέτοιες «άρρωστες» ειδήσεις…

    Πάμε απ’το κακό στο χειρότερο και δε ξέρω αν η κατάσταση είναι αναστρέψιμη ή ανατρέψιμη. Ίσως θα’ πρεπε να αρχίσει ο κόσμος να επιστρέφει στα χωριά του, μπας και επανέλθουν οι ισσοροπίες στα μυαλά μας. Ίσως ο όρος «ποιότητα ζωής» ξέφυγε από την αρχική του σημασία και φορτώθηκε με νεόφερτες λέξεις όπως άγχος, στρες κλπ κλπ.
    Τεσπα, ας μη το πλατιάσω άλλο.
    Καλό σου Σ/Κ στην όμορφη Σαλόνικα…
    (ΥΓ: πιο πάνω μιλώ για επιστροφή στην ύπαιθρο, αλλά για ένα freddo στον Αέρα ή στο Μπλε και τι δε θα δινα . Με τέτοιο καιρό ιδίως, μιας και θα τα χουν πετάξει και όλα έξω αι κορασίδαι 😛 😛 😛 )


Comment RSS

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

Αρέσει σε %d bloggers: