Η «τέχνη» του άτεχνου…


Έκανα ένα γρήγορο κοίταγμα σε διάφορα blog και είδα ότι πολλοί ασχολούνται με την τέχνη. Είδα και στον Κλέαρχο τον Σαντορινιό, για το έργο που κατασχέθηκε. Γενικά είμαι άνθρωπος που μου αρέσει η τέχνη, μου αρέσει να βλέπω νέους καλλιτέχνες, νέες απόψεις αν και πρέπει να πω, ότι μάλλον θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου συντηρητικό. Διαφωνώ με το κατάσχονται έργα, από την άλλη όμως πρέπει να πω ότι έχουμε φτάσει κατά την γνώμη μου σε ένα σημείο που ο κάθε πικραμένος, βάζει μια ταμπέλα, την ταμπέλα του καλλιτέχνη στην προκειμένη περίπτωση και λέει ότι κάνει τέχνη. Και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά έχει και κάποιους χαζοχαρούμενους που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 και λένε πολύ ωραίο μπράβο… Δεν λέω για το συγκεκριμένο έργο, απλά είναι μια αίσθηση που έχω γενικά από πολλούς νέους «καλλιτέχνες» που έχω δει έργα τους. Χωρίς να έχουν να πουν τίποτα και χωρίς να δείχνουν κάτι, κάτι τουλάχιστον που να περνάει λίγο πιο κάτω από την επιφανειακότητα που τους διακατέχει. Και να έλεγα ότι αυτή ακριβώς την επιφάνεια και μόνο θέλουν να αναδείξουν και να κρίνουν… κάθε άλλο. Ακριβώς το αντίθετο, περνάνε και καλά και δήθεν και κάπως, ότι είναι κάτι βαθύ. Μα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνει, γιέ μου που πάς, μάνα θα πάω στα καράβια…
Ελα ντε που δεν πάνε όμως. Και όχι μόνο δεν πάνε αλλά βρίσκουν και δήθεν Ιονάδες για να τους αναδείξουν… έλεος πια…
Δεν μιλάω ποτέ άσχημα για ανθρώπους που κάνουν τέχνη (ακόμα και εάν δεν μου αρέσουν τα έργα τους), εάν και εφόσον κάνουν τέχνη, αλλά έχουμε γεμίσει σαβούρες με περιτύλιγμα τέχνης…

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

