ΑΣΕΠ (αδιάβλητος ;;;)… Όχι δα!!!


Είναι η τέταρτη φορά που μέσα από το mantri ασχολούμαι με τα του ΑΣΕΠ, αλλά να με συγχωρήτε αφού με αυτά που διάβασα πριν λίγο στο forum του pde έχω ψιλοφρίξει 😉

Περιμένουμε εδώ και πολύ καιρό κάποια αποτελέσματα από έναν διαγωνισμό ο οποίος μας έχει στερήσει απίστευτο χρόνο και χρήμα και σιγά σιγά βγαίνουν στην επιφάνεια διαδικασίες που πρέπει να μας κάνουν να ντρεπόμαστε …
Επικολλώ κάποια αποσπάσματα από τις συζητήσεις εκεί και ελπίζω το όλο θέμα να πάρει τις διαστάσεις που του αρμόζουν…

Με τις υγείες μας 😉

Παιδιά τι είναι αυτά που είδαν τα ματάκια μου; Και εμείς συνεχίζουμε ακόμα να ελπίζουμε παλεύοντας με τα θεμιτά μέσα…Λοιπόν εγώ παραθέτω όλα όσα είδα, είτε είναι διοριστέοι είτε όχι. Εξάλλου κ διοριστέοι να μην είναι την θεσούλα ως αναπληρωτές την παίρνουν…Τα έχω ελέγξει όλα με αριθμό ταυτότητας

Βαθμός Πτυχίου 2002 Βαθμός πτυχίου 2004

Γιατ… Παναγιωτης 5 8.83
Γριβοκωστ…. Θεοδώρα 8.5 8.53
…Στυλιανή 7.7 7,00

Εμμ….. Αγγελικη 7.42 7.33

Θεοδ…. Ισμήνη 6.5 6.98
Μπαλτ…. Όλγα 7.82 7.52

Παπακ…… Γεωργία 7.27 7.00

Σεβασ…. Αγγελική 7.9 7.95
Τσεκ…..Παναγιώτα 5 6.67
Φωτ…… Βασιλική 5 7.70

Χραν…..Αικατερίνη 6.5 7.63———————————————————————————————————————–
Επειδή εγώ ήμουν που είχα ξεκινήσει το θέμα «τυπογραφικό λάθος ή κομπίνα»,ξέρετε,με το πτυχίο 9,99,(ο οποίος απέκτησε και διδακτορικό ξαφνικά,σύνολο προσαυξήσεων 8,99!!!!)αναφέρω και το εξής:
Κάποιος από τους διοριστέους εμφανίζεται με 0 προσαύξηση,δηλ πτυχίο 5.Όμως το 2005 το πτυχίο του ήταν 5,8!!!Θα δούμε στους οριστικούς βέβαια,αλλά αν το παιδί αυτό αδικηθεί έτσι,διορίζεται του χρόνου αντί για φέτος που θα μπει αν προστεθεί η προσαύξησή του.
Άρα,Π Ω Σ ελέγχουν τους πίνακες διοριστέων?Εγώ είμαι διοριστέα φέτος και πάλι δεν θα ησυχάσω αν δεν βγουν οι οριστικοί
——————————————————————————–
στο όνομα ΠΑΠΑΔΑΜ όνομα ΕΛ βαθμός πτυχίου το 2005 9,31 και το 2002 7,2!! μη διοριστέος αλλά ψηλά
——————————————————————————–
στο όνομα ΣΚΟΥΛ όνομα ΑΓΓΕΛ βαθμός πτυχίου το 2002 6,5 και το 2005 8,10 διοριστέος
——————————————————————————
Καταθέτω τις τελευταίες μου «ανακαλύψεις» για ΠΕ 02

Βαρβιτ…..Σοφία του Νικ.
6,5 το 2002 αλλά 7,75 το 2005

Ζάρ… Φραγκίσκα του Σαβ.
8,15 το 2002 αλλά 8,02 το 2005 (μήπως άλλαξε κανένας διευθυντής?)
——————————————————————-
Να και τρεις από Γυμναστές:
ΔΟΥ.,. ΙΩΑΝΝΑ του Ζήση και της Ελένης 2002 6,67 και το 2005 8,04
ΜΠΑΜ…..ΕΙΡΗΝΗ 2002 8,14 2007 8,10 (μικρό το κακό)
ΟΙΚΟΝ….ΣΟΦΙΑ του Γεωργίου και της Κυριακής 2002 7,43 2007 8,83
——————————————————————
Παιδιά πάω για ύπνο,κουράστηκα.Πού μας κατάντησε ο ΑΣΕΠ,αντί να είμαι κάθε μέρα στα μπουζούκια και να γλεντάω το διορισμό,ψάχνω ψύλλους στ’΄αχυρα.
Τα έχω ΄πάρει όμως και αν υποψιαστώ πως έδινα τόσα χρόνια σαν μ….ς για να μπαίνουν κάποιοι από πίσω πόρτες δεν ξέρω κι εγώ τι θα γίνει.
Καληνύχτα και καλό κουράγιο σε όσους αναμένουν.
——————————————————————

Α ρε (πουτ@ν@ Ελλάδα) 😉

9 Σχόλια so far »

  1. 1

    Lykos said,

    Τι ψάχνεις να βρεις Τσοπάνη μου; Καλύτερα άφησε το. Όσο σκαλίζεις τα σκατά τόσο βρωμάνε και εμείς εδώ δεν έχουμε αντισφιξιογώνες μάσκες. Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου, πράγματα που έχουμε ακούσει δεκάδες φορές και που θα ακούμε για χρόνια. Πρέπει να είναι αφελής κάποιος για να μην περιμένει να γίνει κάτι τέτοιο. Αλλά να σου πω κάτι; Μερικές φορές νοιώθω ότι είμαστε υποκριτές. Αναρωτιέμαι εάν ήμουν εγώ σε μια θέση και μπορούσα να βοηθήσω κάποιον που γνωρίζω, θα το έκανα; Είμαι τόσο εκφυλισμένος ηθικά που νομίζω πως ναι. Αλήθεια εάν είχα μια θέση που μπορούσε να αλλάξει κάτι και να περάσεις στον ΑΣΕΠ θα το έκανα; Νομίζω ότι ναι. Δεν είμαι καλύτερος από όλους αυτούς, ίσως είμαι και χειρότερος, για αυτό και παίρνω αυτό που μου αξίζει παρόλα αυτά μετά φωνάζω. Είμαι το ίδιο διαβρωμένος παρόλο που οι γονείς μου ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν έζησα σε ένα περιβάλλον τέτοιο. Και όμως πολύ φοβάμαι ότι μπορεί να το έκανα, εσύ;

  2. 2

    Για το ΑΣΕΠ έχω πει παλαιότερα τα χειρότερα. Όταν όμως διαμαρτυρόμασταν το 1998 τότε κάποιοι μας έβριζαν (συν βέβαια την παραφιλολογία ότι οι νεο-πτυχιούχοι θα πετύχαιναν τάχα ευκολότερα). Δυστυχώς, οι αλλαγές από τόσα γραφεία και τόσα υπουργεία (βλ. ΥΠΕΠΘ, Εσωτερικών και πάλι ΥΠΕΠΘ) λειτουργούν υπέρ της αλλοίωσης των αποτελεσμάτων.

    Κρίνεις όμως θετικό να παρουσιάζεις ολόκληρα τα ονόματα;

  3. 3

    tsopanis said,

    Δείμε έχεις απόλυτο δίκιο.
    Όσο για τα πλήρη ονόματα , δε τα παρουσιάζω πρώτη φορά εγώ, ήδη τα συγκεκριμμένα κομμάτια που επικόλλησα είχαν ήδη αναρτηθεί στο διαδύκτιο..
    Να σου πω την αλήθεια με το που τα δα χθες προβληματίστικα αρκετά, μέχρι που τα διπλοτσέκαρα και ο ίδιος (και με πήρε ξημερώματα ).

    Όμως έχεις και πάλι δίκιο 😉
    Το θέμα δεν είναι τα ονόματα…
    Καλημέρα σε όλους

  4. 4

    MaYaMaYa said,

    ουδέν κρυπτόν…όλα στη φόρα! αντε καλά μας αποτελέσματα!

  5. 5

    Lykos said,

    Πέφτει ο Μπους, ο Μπλερ (Μπραουν τώρα) και ο Καραμανλής στην Αφρική. Το πρώτο σπίτι που βρίσκουν είναι ένα μπουρδέλο. Πάνε στην Τσατσά και της λένε ότι πρέπει να τηλεφωνήσουν στην χώρα τους. Μιλάει ο Μπους 5 λεπτά και πάει να πληρώσει. Του λέει η τσατσά 15 ευρώ. Μετά τηλεφωνεί ο Μπλερ μιλάει 10 λεπτα του λέει η Τσατσά 25 ευρώ. Τέλος τηλεφωνεί ο Καραμανλής, μιλαει, μιλάει, μιλάει περνάνε 40 λεπτά. Του λέει η Τσατσά 2 ευρώ. Άρχισαν να διαμαρτύρονται ο Μπους και ο Μπλερ ότι πληρώσανε πολλά.
    Και η Τσατσά:
    «Μην διαμαρτύρεστε, απλά δεν ξέρετε. Από μπουρδέλο σε μπουρδέλο, είναι αστική χρέωση…»

  6. 6

    keimgreek said,

    ax re paidia, prota boleuontai ta bysmata kai ama perisepsei kamia 8esula 8a mpune kai alloi. ine 8ema protereotiton.

  7. 7

    tsopanis said,

    @mayamaya
    καλά σου αποτελέσματα επίσης 😉

    @Lykos
    😀 😛 😀

    @keimgreek
    να το κάνουν έτσι όπως ξέρουν και τους βολεύει, φτάνει μονάχα να μη μας τα πρήζουν με το «αδιάβλητο» της υπόθεσης κλπ κλπ κλπ.
    Στο Ελλάντα ζούμε ,ναι, αλλά όχι και τόσο φανερά οι πουστιές ρε γαμώτι. Είπαμε είμαστε μαλάκες, αλλά και η μαλακία έχει τα όριά της …;-)

    Καλό Σ/Κ σε όλους σας, ελπίζω χωρίς φωτιές 😉

  8. 8

    sofia said,

    pros ton/tin tsopani tha ithela na po to eksis ..
    den einai sosta auta pou grafeis na tsekareis kalutera giati uparxoun kai sunonoimies…ego eimai i gumnastria oikonomou sofia tou georgiou me bathmo 8,83 kai pira ptuxio to 2005.Yparxei kai alli oikonomou sofia tou georgiou, me allo onoma mamas kai allo ptuxio, pou to pire noritera…
    exoume ton pono mas (imoun dioristea kai me tis enstaseis den eimai pia) min mas vgainoun kai ta matia me to ti grafi o kathenas….
    sigoura den einai adiavlitos o diagonismos giati zoume stin ellada kai den tha alaksoume pote…
    prosopika na xeso kai ti xora kai tous ellines….
    auta eixa na po , kouragio se olous tous apogoiteumenous…kante tin sta vouna…
    sofia

  9. 9

    tsopanis said,

    Επειδή, τώρα που το θυμήθηκα και για να μην υπάρχουν περαιτέρω παρεξηγήσεις, τα στοιχεία αναφέρω στο άρθρο πιο πάνω από που τα πήρα και ενημερωτικά αναφέρω πως σε επικοινωνία ππου είχα τότε παλιότερα με τη sofia της εξήγησα τα πάντα για την «παρεξήγηση» που διαφαίνεται από την δημοσίευσή της πιο πάνω 😉

    Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους μας που σε λίγους μήνες θα ξανακατέλθωμεν εις την βάσανον του ΑΣΕΠ (μη χέσω) 😆
    Καλημέρα


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

