Live Me


Πρώτα κάναμε συναυλία για αυτό

Μετά κάναμε συναυλία για αυτό

Shot at 2007-07-11

Τώρα κάναμε συναυλία για αυτό…

Shot at 2007-07-10

Και όλο αυτό μου θυμίζει αυτό:

Δύο φίλοι συναντιούνται μετά από χρόνια και αρχίζουν να μιλάνε για το τι έχει συμβεί και για τις οικογένειες τους.
Λέει ο ένας.
«Εμένα η κόρη μου παντρεύτηκε, ένα πάρα πολύ καλό παιδί, στο γάμο της γλεντήσαμε, χορέψαμε, φάγαμε, χαμός τελικά χώρισε. Μετά όμως ξαναπαντρεύτηκε και ο δεύτερος γάμος ήταν πάρα πολύ ωραίος. Πήγαμε σε ένα υπέροχο μέρος φάγαμε, ήπιαμε, χορέψαμε. Αλλά ο τρίτος νομίζω ότι ήταν ο καλύτερος. Είχαμε το πιο πολύ κέφι, όλοι έμειναν πολύ ευχαριστημένοι. Εσένα η κόρη σου;»
«και μένα πουτάνα έγινε αλλά δεν το γλεντήσαμε τόσο.»

Έτσι ακριβώς. Για κάθε μαλακία που έχουμε κάνει, κάνουμε και μια συναυλία για να το γλεντήσουμε. Φυσικά πάντα με τους κατάλληλους-καλύτερους χορηγούς από πίσω μας. Τώρα είναι της μόδας το περιβάλλον, οπότε ποιος γαμάει τα παιδιά που πεθαίνουν από την πείνα. Αρκετά τα ταΐσαμε τα μούλικα. Τώρα η μάζα θέλει περιβάλλον. Χτες οι εταιρείες έσωναν παιδιά σε όλο τον κόσμο. Σήμερα υπάρχουν τόσες νέες παρθένες αγορές… Κάνουν αναδάσωση, ανακύκλωση, αναδιοργάνωση κεφαλαίου και πάμε για άλλα. Ακόμα και ο ΟΤΕ σώνει της τελευταίες μέρες το περιβάλλον. Το μόνο που δεν έγινε, ήταν να βγει και η ΔΕΗ με κανένα οικολογικό διαφημιστικό… Ευτυχώς, γιατί θα έκοβα τις φλέβες μου.

Τι άλλο θα σώσουμε; Τι άλλο μένει για να σώσουμε; Όσο υπάρχουμε θα υπάρχουν πάντα νέα πράγματα για να σώσουμε. Ακόμα και εάν είναι όλα σωσμένα, θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να εμφανιστούμε μετά σαν σωτήρες.

Τι άλλο μένει για να σώσουμε; Μα φυσικά την τσέπη μας. Όλα για να σώσουμε την τσέπη μας γίνονται… Εμείς, εσείς δεν ξέρω τι κάνετε, αλλά στα παπάκια μου στην τελική.
Πρέπει να έχουμε υγιείς καταναλωτές για να ξοδεύουν πολλά, μην τα φάνε όλα οι φαρμακευτικές που έχουν ξεσκιστεί να κάνουν πειράματα σε αράπηδες. . .

Δε μπορώ να πω, με άγγιξε η συναυλία. Όταν είδα την Σακίρα να χορεύει κατάλαβα την αξία της φύσης, αλλά και τα καπρίτσια της, όταν κουνούσε τον… πολύ δυνατή και συγκινητική στιγμή αυτή…

Για αυτό σας λέω ανακύκλωση γιατί χανόμαστε. Σας παρακαλώ κάνετε λίγη οικονομία στις πηγές ενέργειας, γιατί εάν δεν το κάνετε εσείς θα το κάνω εγώ…
Μην σπαταλάτε την ενέργεια, την χρειάζομαι. Βλέπετε είμαι ιδιοκτήτης μιας βιομηχανίας που κατασκευάζει δονητές. Ξέρετε αυτούς που σας γαμάνε τόσα χρόνια. Φτιάχνουμε δονητές και πλαστικές σιλικονάτες γκομενίτσες, ξανθιές κατά προτίμηση για να σας ηρεμούμε τα βράδια. Πρέπει να κάνετε οικονομία γιατί θέλω να αυξήσω την παραγωγή μου. Σας παρακαλώ μην σπαταλάτε την ενέργεια μου.
Μου είναι πολύτιμη και κατά επέκταση και σε σας. Εάν καταναλώσετε την ενέργεια στο να κάνετε μαλακιούλες όπως μπλόκιγκ για να τα ρίχνεται στους άχρηστους Λιακό όλου του κόσμου, πως θα σας φτιάξω καινούργιες σεξουαλικές στολές για τα ημίγυμνα κορμάκια σας; Πως θα σας ικανοποιήσω τα βράδια της μοναξιάς όταν θα κλείσετε τον υπολογιστή σας; Πως θα σας λαδώσω τα κορμάκια με τα φυσικά πετρελαιοκίνητα λαδάκια μου;

Τι δεν είναι ηθικό να λέω σε σας να κάνετε οικονομία και να χαλάω εγώ όλα όσα εξοικονομήσατε σε ενέργεια; Εάν ήσουν ηθικός… θα έκανες οικονομία, θα είχες κλειστό τον υπολογιστή σου και δεν θα διάβαζες όλα αυτά αυτή την στιγμή.

Γιατί στα λόγια είσαι καλός, στην πράξη είσαι ακριβώς όπως σε θέλω, υποχείριο…

Καλή σου μέρα καλό μου καταναλωτικό γουρούνι. Θα έρθει η στιγμή που θα σε σφάξω και εσένα. Αλλά δεν ήρθε ακόμα αυτή η ώρα. Έχεις πολλά ακόμα σκατά μου να καταναλώσεις… κάνε με πλούσιο… κάνε με πλούσιο… Αχ… έτσι… κι άλλο… Θα κάνω μια συναυλία για τις χαμένες κ@ύλες τις νιότης μου…

– Δονητή θα πάρετε;
– Χμ…
– Να τον τυλίξω;

4 Σχόλια so far »

  1. 1

    Εγώ τον θέλω (αρκεί να ξεπερνά του 20 πόντους). Η κατανάλωση είναι η αυταπάτη μιας ψευτο-δημοκρατικής ελευθερίας.

  2. 2

    Καλά αυτά που λες αλλά αφού γενικότερα γίνονται μαλακίες, τουλάχιστον ας το γλεντήσουμε προσπαθώντας να μαζέψουμε τα σπασμένα. Έμαθα σήμερα ότι το τζετ της Μαντόνα εκπέμπει πολύ περισσότερο CO2 από το επιτρεπτό. Αλλά επίσης δίνει και τόσα λεφτά στην προστασία του περιβάλλοντος και στις φιλανθρωπίες.Τι προτιμάς απ’ τα δυο;

    PS. Σημασία έχει να παρακινήσεις το μαλάκα του καναπέ

  3. 3

    Lamiotis said,

    Καμιά συναυλία να σωθούμε από τους ηλίθιους που κάνουν κουμάντο και μας πουλάνε αυτές τις συναυλίες κι άλλα παρόμοια τινά πότε θα γίνει ???

  4. 4

    tsopanis said,

    Φίλε Λαμιώτη θα αργήσει πολύ αυτή η συναυλία/ες… Ε μα 😉


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

