Προσφορά…ζωής


«Απεύχομαι σε οποιοδήποτε γονιό να του τύχει αυτό που συνέβη σ’ εμάς, αλλά στην περίπτωση που βρεθεί στη θέση μας θα ήθελα να ακολουθήσει το παράδειγμά μας».

Πόση δύναμη ψυχής χρειάζεται για να μιλήσει ένας γονιός έτσι;

 

Δε ξέρω, αλλά θεωρώ πολύ ελπιδοφόρο το γεγονός ότι τελευταία πληθαίνουν οι δωρεές οργάνων.

 

Μέσα από την τραγικότητα της απώλειας ενός νέου ανθρώπου, κάποιοι γονείς αποφασίζουν να δώσουν ζωή σε άλλους συνανθρώπους τους.

Το δημιοσίευμα που διάβασα σήμερα στην Καθημερινή

είναι τόσο «επίπονο και τραγικό» αλλά και τόσο εύθυμο και ελπιδοφόρο

Το παραθέτω αυτούσιο… (Με ένα αγαπημένο τραγούδι συντροφιά)

————————————————————————————–

Ο κ. Νικόλαος Βουλγαρέλης, 40 ημέρες μετά το θάνατο του 19χρονου γιου του Δημήτρη ο οποίος έπεσε θύμα τροχαίου στην Κρήτη όπου υπηρετούσε –ήταν έφεδρος αξιωματικός– και την απόφαση της οικογένειας να δωρίσει τα όργανά του, μιλάει στην «Κ» για τις δύσκολες στιγμές και το μεγαλείο της προσφοράς.«Μετά το ατύχημα, το παιδί νοσηλεύτηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο. Εκεί ήταν που έδωσε τη μάχη για τη ζωή. Οι γιατροί έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν για να τον βοηθήσουν, να εξαντλήσουν και την τελευταία ευκαιρία». Η κατάσταση του Δημήτρη κρίθηκε μη αναστρέψιμη. Τότε ήταν που η μητέρα έλαβε τη μεγάλη απόφαση. Οπως επισημαίνει ο κ. Βουλγαρέλης, «έπιασε το χέρι του Δημήτρη, του ευχήθηκε καλό ταξίδι και, απευθυνόμενη στους γιατρούς, είπε “κάντε τις ενέργειες που πρέπει για να μη χαθεί κανένα όργανο”». Δεν ήταν μόνο η γενναία πράξη της μάνας, ήταν και η επιθυμία του ίδιου του δότη. «Μία ημέρα, σε ηλικία των 16 ετών, ο Δημήτρης μας έφερε να υπογράψουμε μια αίτηση για να γίνει δωρητής οργάνων. Η μητέρα του είχε αρνηθεί τότε λέγοντας “δεν μπορούμε εμείς να υπογράψουμε κάτι τέτοιο”! Στο νοσοκομείο όμως του έκανε το “τελευταίο του χατίρι”. Και θα επαναλάβω τη φράση που είπε η σύζυγός μου και άφησε άφωνους γιατρούς και προσωπικό στο Βενιζέλειο νοσοκομείο: “Ο μεγάλος πόνος μιας μάνας και ενός πατέρα που χάνουν το αγγελούδι τους μπορεί να δώσει μία μεγάλη χαρά σε κάποιους άλλους που κερδίζουν τον άνθρωπό τους”».

Ο Δημήτρης, μετά το θάνατό του, βοήθησε 8 συνανθρώπους του. «Εφυγε άδικα», σημειώνει ο κ. Βουλγαρέλης «αλλά άφησε κάτι πίσω του. Η αναγνώριση της πράξης αυτής από φίλους, γνωστούς, το προσωπικό του νοσοκομείου και τη μονάδα που υπηρετούσε, απαλύνουν τον δικό μας πόνο. Και με κάποιον τρόπο, ο γιος μας έμεινε στην αιωνιότητα: Χάρη στον Δημήτρη μία 60χρονη γυναίκα είδε το φως της. Είδε τα εγγόνια της για πρώτη φορά. Μία μητέρα με τρία παιδιά σώθηκε. Είναι ποτέ δυνατόν αυτή η μητέρα και τα παιδιά της να ξεχάσουν τον Δημήτρη μας;».

31 Σχόλια so far »

  1. 1

    adioristos said,

    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι σε αυτόν τον απάνθρωπο κόσμο που ζούμε…

  2. 2

    silia said,

    Λόγω της δουλειάς μου , μου έτυχε πολλές φορές να δω το βλέμμα της μάνας ή του πατέρα , που λέει σ’ αυτές τις περιπτώσεις το μεγάλο ΝΑΙ …. Παλιά , πίστευα , πως είναι βαριά θλιμμένο … Περνώντας όμως ο καιρός και προσέχοντας καλύτερα είδα πως είναι γεμάτο ΦΩΣ … Πονεμένο μεν (το βλέμμα) αλλά γεμάτο φως … Πάντα η Ζωή , είναι φωτεινή …

  3. 3

    tzonakos said,

    Aπίστευτο ! Οκτώ ανθρώπους έσωσε.
    Ναι, ειναι ελπίδα αυτό.

  4. 4

    tsopanis said,

    @adioristos
    ευτυχώς… 😉

    @silia
    θεωρώ πως αυτά τα «βλέμματα» που βλέπεις είναι το λιγότερο σημαντικότατη εμπειρία ζωής.να σαι καλά, καλως ήρθες..

    @tzonakos
    γεια σου και σε σενα φίλε μου. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου 😉

    Να στε καλά, καλό μήνα!

  5. 5

    με κανατε να κλαψω….

  6. 6

    tsopanis said,

    @cook the book
    προλάβαμε πρώτοι καλή μου 😉
    καλώς ήρθες

  7. 7

    tiger said,

    Είμαι η Θάλεια και είμαι η αδελφή του !!!!!!!! Καταρχείν θέλω να πώ ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα αυτά που γράφεται και ότι το τραγούδι είναι υπέροχο! Επίσης θέλω να εκφράσω και τα συληπητήρια μου στο παλικάρι που έχασε τον αδελφό του στις 17/11. Καλό παράδεισο να εχει και καλό κουράγιο σ’αυτόν και στους γονείς του. Και εμάς 17/9 χτύπησε ο Δημήρτης και ο οδηγός δεν πέρασε ούτε καν αυτόφωρο και φυσικά είναι έξω και χαίρεται την ζωή του!!!!
    Είναι πολλά αυτά που θέλω να γράψω αλλά προς το παρρόν θα αναφερθώ στη ! Ειναι πολύ παρεξηγημένη, δυστυχώς η τόσο μεγάλη πράξη και αυτό οφείλεται κυριως στην παραπληροφόρηση που υπάρχει. Οταν ο Δημήτρης είχε ανακοινώσει ότι θέλει να γίνει δωρητής οργάνων, η μητέρα μου είχε αρνηθεί γιατι είχε ακούσει από πάρα πολλές πηγές ότι την δύσκολη στιγμή !!!!!!!!!!!!!!!!! Επρεπε να συμβεί το τραγικό για να το καταλάβει?????? Οχι απλά οι γιατροί έκαναν το πάν για να τον κρατήσουν στη ζωή αλλά και επειδή ήταν έφεδρος αξιωματικός και δεν μπορούσε να γίνει αερομεταφορά, ήρθαν και γιατροι από την Αθήνα!!! Πρέπεο ολοι μας να το πιστέψουμε και να το κάνουμε πράξη! Αν ο Δημήτρης δεν είχε χτυπήσει στο κεφάλι και ειχε κάτι άλλο που χρειαζόταν μοσχευμα και τελικά κατέληγε γιατί δεν βρέθηκε, θα μισούσα τους ανθρώπους!!!!!! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!

  8. 8

    tsopanis said,

    Φίλη Θάλεια κάποιες φορές οι λέξεις δύσκολα βγαίνουν και πολύ πιο δύσκολα γράφονται σε προτάσεις…
    Τα δικά σου λόγια είναι από τα πιο ενθαρρυντικά που θα μπορούσα να διαβάσω για ένα τέτοιο τραγικό γεγονός.
    Οι γονείς σου αλλά και συ αποδείξατε το μεγαλείο της ψυχής και τα αποθέματα ανθρωπιάς που διαθέτετε.
    Εύχομαι τα καλύτερα από εδώ και πέρα, καλή δύναμη και σίγουρα και ο Δημήτρης από κει πάνω σας βλέπει και είναι χαρούμενος για την επιλογή σας.
    Να σαι πάντα καλά και ευχαριστούμε για το σχόλιό σου αυτό.
    Τα θερμά μας συλληπητήρια.

    Τώρα για τους αλήτες των δρόμων που σπέρνουν τον θάνατο και είναι ακόμη έξω, άστα δεν πρόκειται να βγει καμία άκρη καλή μου.

  9. 9

    konstantinos said,

    Καλησπέρα σε όλους…

    Είμαι το μοναχοπαίδι μιας από τι γυναίκες που ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ αυτός ο άγγελος που λεγόταν Δημήτρης…

    Η μητέρα μου έχασε τον αδερφό μου πριν από 10 χρόνια (22 ετών παλικάρι), από ένα σπάνιο μικρόβιο πνευμονίας και από τότε άρχισαν τα πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας της, με αποκορύφωμα όλων η κύρωση του ήπατος την οποία έχει τα τελευταία 6 χρόνια…

    Η κατάστασή της τελευταία είχε επιδεινωθεί πολύ (είναι μόλις 53 ετών) και αν δεν άλλαζε κάτι άμεσα η ζωή της ήταν μετρημένη και δύσκολη…

    Για το λόγο αυτό, προσπάθησα να επισπεύσω κάποια πράγματα με σκοπό αν προλάβει να τα δει… Έτσι λοιπόν έγινε ο γάμος μου τον Ιανουάριο του 2007 και μετά από 3-4 ημέρες η σύζυγός μου έμεινε έγκυος… Είχα βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου να καταφέρω να αλλάξω τα πράγματα…

    Στις 19/09/2007 μας ειδοποίησαν ότι βρέθηκε μόσχευμα και στις 20/9/2007 έγινε η μεταμόσχευση η οποία κράτησε πάνω από 19 ώρες… Ήταν η πιο δύσκολη περίπτωση για τα Ελληνικά δεδομένα, λόγο του ότι η μητέρα μου είχε πολλά προβλήματα με τόσες πολλές εγχειρήσεις που είχε κάνει, αλλά και το προχωρημένο της ασθένειάς της…

    Την 1η Οκτωβρίου γεννήθηκε η κορούλα μου και εκείνη την ημέρα βγήκε και η μητέρα μου από την μονάδα εντατικής θεραπείας… Μετά από 2 μήνες και από πολύ δύσκολες ώρες που περάσαμε όλοι μας, η μητέρα μου περπατάει ξανά στο σπίτι της και κρατάει για πρώτη φορά την εγγονή της αγκαλιά…

    Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη που έκανες τα όνειρά μου πράξη, που έκανες μια οικογένεια να σταματήσει να πίνει πίκρες και να ξαναρχίσει τη ζωή της με χαρές και όμορφες στιγμές…

    Μακάρι να κάνεις παρέα με τον αδερφό μου και να σε ευχαριστεί για το δώρο που έκανες στην οικογένειά του…

    Υ.Γ. Θάλεια θα ήθελα σε παρακαλώ να επικοινωνήσεις μαζί μου, αν φυσικά το επιθυμείς…

  10. 10

    tsopanis said,

    Κωνσταντίνε με φέρνεις σε πολύ δύσκολη θέση , γιατί θα πω αυτό που είπα όταν διάβασα το σχόλιο της Θάλειας…κάποιες φορές οι λέξεις δύσκολα βγαίνουν και πολύ πιο δύσκολα γράφονται σε προτάσεις…
    Εύχομαι τα καλύτερα για την οικογένειά σου και υγεία και μόνο υγεία…

    Και ναι, το πιστεύω πως ο αδερφός σου με τον Δημήτρη θα ναι κάπου εκεεί ψηλά και θα κάνουν παρέα 😉

    Φίλε μου, το mail της Θάλειας το έχω και αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μου στο tsopanis_wordpress@yahoo.gr

    Να σαι καλά, καλή εβδομάδα 😉

  11. 11

    tiger said,

    Καλησπέρα… Χρόνια πολλά σε όλους! Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές! Εύχομαι ολόψυχα σε όλους ΥΓΕΙΑ και ότι καλύτερο για εσάς και τις οικογένειες σας! Το μήνυμα του Κωνσταντίνου που διάβασα ήταν το καλύτερο δώρο για τα Χριστούγεννα!! και δεν υπερβάλω καθόλου! Υπο άλλες συνθήκες αυτές τις μέρες θα είχαμε την ορκομοσία του ως δόκιμο και τους αρραβώνες του!!! Δυστυχώς ομως είχαμε τα 3μηνα!!! Είναι πολύ διαφορετικές αυτές οι γιορτές και λίγα πραγματα μπορούν να μας αγγίξουν!!!! Το μηνυμα σου μας άγγιξε και μας έδωσε χαρά! Ενιωσα κάτι περίεργο όταν διάβασα την ιστορία σας!!!! Να σου ζήσει η κορούλα σου και σου εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου να σου έρθουν όλα δεξιά και κυρίως . Θα ήθελα να δωσεις τις ευχές μας στην οικογένεια σου, μία μεγάλη αγκαλιά στην μανούλα σου και ενα γλυκό φιλή στην μπουμπούκα σου. Εγώ φυσικά και θέλω να έχουμε επικοινωνία όποτα θέλεις και νιώσεις έτοιμος!

  12. 12

    tsopanis said,

    @tiger
    Θάλεια μου, δε μπορώ να πω κάτι περισσότερο από αυτά που σου έγραψα στο mail 😉

    Αλήθεια…

    Μια μεγάλη αγκαλιά σε σένα και την οικογένειά σου από τα βάθη της καρδιάς μου…

  13. 13

    konstantinos said,

    Καλή Χρονιά σε όλους με ΥΓΕΙΑ πάνω απ’όλα…

    Βασίλη χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου…

    θέλω να σε ευχαριστήσω «δημόσια» γιατί μέσα από το blogg σου μου δόθηκε η δυνατότητα να επικοινωνήσω με την οικογένεια του Δημήτρη…

    και πάλι ευχαριστώ και καλή χρονιά σε όλους…

  14. 14

    Aggelikh said,

    Καλησπέρα κι από μένα. Χρόνια πολλά σε όλους σας. Είμαι φίλη της Θάλειας και θα ήθελα να σας πω κάτι. Όταν συνέβη αυτό το περιστατικό στην οικογένειά της και το έζησα από κοντά δεν μπορουσα να πιστέψω ότι θα ζούσα πάλι κάτι που προσπαθώ εδώ και 4,5 χρόνια να ξεπεράσω. Τον θάνατο του δικού μου αδερφού, σε τροχαίο, σε ηλικία μόλις 15 ετών. Αν ζούσε θα ήταν στην ηλικία του Δημήτρη, φαντάρος. Ήταν δύσκολο αλλά προσπάθησα να της σταθώ, δεν ξέρω αν κατάφερα να τη βοηθήσω σε κάτι. Η δωρεά οργάνων του Δημήτρη με έκανε να σκεφτώ διαφορετικά. Μετά απο συζητήσεις που κάναμε με τη Θάλεια ένοιωσα λύπη που όταν βρέθηκε η δική μου οικογένεια σ’αυτή τη δύσκολη θέση, κανένας μας δε σκέφτηκε ότι αφού δεν υπήρχαν ελπίδες για τον αδερφό μου, ίσως με τη δωρεά οργάνων θα δίναμε ελπίδες σε συνανθρώπους μας, να ζήσουν.
    Θάλεια, σ’αγαπώ πολύ.
    Φιλάκια σε όλους.

  15. 15

    tsopanis said,

    @konstantinos
    Aggelikh

    Χρόνια σας πολλά και καλή χρονιά να έχουμε…

    Όσο συνεχίζετε να γράφετε κάτι εδώ, Θάλεια Κωνσταντίνε και Αγγελική, τι να σας πω, νιώθω κάπως παράξενα και ομορφα συγχρόνως…
    Διαθέτετε μεγάλη καρδιά και σας ευχαριστώ πολύ. Αναθεώρησα πάρα πολλά πράγματα από αυτή τη συζήτησή μας εδώ στο mantri, σχετικά με το πόσο σημαντική είναι η ζωή, αλλά και πόσο σημαντικό μπορεί να γίνει ένα τραγικό περιστατικό και μία απώλεια…

    Να στε πάντα καλά
    Εύχομαι τα πιο όμορφα γεγονότα να σας συμβούν μέσα στο 2008, που δειλά δειλά ξεπρόβαλλε…

  16. 16

    ΝΙΚΟΛΕΤΑ said,

    Τον Δημήτρη τον ήξερα κ ήταν από τα καλύτερα παιδιά.οι γονείσ μας ‘ηταν φίλοι και όαν είμασταν μικροί κάναμε παρέα.Τον θυμάμαι να τραγουδάει οι ωραίοι έχουν χρέη και να γελάει…Ήταν σαν άγγελος ξανθός και γλυκός πάντα με μια καλή κουβέντα για όλους.Είμαι σίγουρη οτι εκεί που είναι βλέπει κάτω και χαίρεται που έδωσε ζωή σε 8 άτομα.Είναι σίγουρα στο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ εκεί αξίζει να είναι…ο ΘΕΟΣ πήρε πίσω τον καλύτερο αγγελό του επειδή δεν μπορούσε άλλο χςρ’ισ τον Δημήτρη

    θα σε θυμόμαστε ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ καλο ταξίδι

    θα ανταμώσουμε κάποια στιγμή ίσως σύντομα ίσως μετά από χρόνια αλλά θα βρεθούμε ξανά

    Νικολέτα συκιές

  17. 17

    ΚΟΥΒΑS said,

    παιδια καλησπερα σε ολους ειμαι ο γιωργος φιλος του δημητρη μαζι με τον δημητρη εφυγε ενα κομματι απ τα παιδικα μας χρονια κ απο την ζωη μας δεν θα τον ξεχασω ποτε κ το ξερει……..
    σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια για τον τζιμη! για την οικογενεια του δεν μπορω να πω τιποτα γιατι τα λογια ειναι περιτα κ ξερουν ποσο τους αγαπω κ τους σεβομαι!!!!!

    να σαι καλα εκει επανω ρε φιλε………

    κουβας συκιες

  18. 18

    Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ said,

    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ…
    ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ…

  19. 19

    Lykos said,

    Έχω χάσει αρκετούς ανθρώπους στην ζωή μου και ξέρω πόσο δύσκολο είναι να χάνεις κάποιον. Ειδικά όταν χάνεις πολλούς μαζεμένους είναι χειρότερο… Κάποια στιγμή όμως στην ζωή μου, έπρεπε να πω σε ένα φίλο για τον πατέρα που έχασε και πραγματικά δεν είχα βρεθεί ξανά σε αυτή την δύσκολη θέση. Δεν θα μπορούσα να του πω συλλυπητήρια… δεν μου κόλαγε. Και έτσι του είπα απλά αυτό που πιστεύω στην ζωή μου, ότι κάποιος χάνεται μόνο όταν θα φύγει ο τελευταίος άνθρωπος που τον θυμάται. Όσο θα τον θυμάστε, θα είναι μαζί σας…

  20. 20

    tiger said,

    Δευτέρα στις 15.45 στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ στον ΑΝΤ1 θα έχουν αφιέρωμα στο Δημήτρη και στη ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ που έκανε. Ελπίζω να διαβάσετε το μήνυμα και να μπορέσετε να δείτε την εκπομπή γιατί είμαι σίγουρη τι θα είναι πολύ καλό το όλο υλικό που έχουν ετοιμάσει.

    Για άλλη μία φορά σας ευχαριστώ πολύ

    Με εκτίμηση η ΑΔΕΛΦΗ του!!!

  21. 21

    ΜΑΡΙΑ said,

    ΘΑΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΤΕ,ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΜΙΣΑΝ ΔΑΚΡΥΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΛΟΓΩ ΑΥΡΗΣ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ………………..

    ΓΕΝΝΑΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ,»ΓΕΝΝΑΙΟΙ»ΓΟΝΕΙΣ…….

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΖΩΗ……………..
    ΧΑΡΙΣΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ…….

    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ…ΝΑ ΣΕ ΗΞΕΡΑ….

    ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

  22. 22

    Harris said,

    ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΚΠΟΜΠΗ «ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ» ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ..ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΕΙΑΣ,ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 2 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.
    ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE,ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΕΙΜΑΙ 21 ΕΤΩΝ..ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ!!Μ’ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΣΑ «ΔΕΔΟΜΕΝΑ».ΕΝΙΩΣΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ..ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ!!

    ΘΑΛΕΙΑ..ΔΥΝΑΜΗ!!ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ..ΔΝ ΦΕΥΓΟΥΝ!ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ…ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,ΠΩΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!!!ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ,ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!!

    ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΟΜΠΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΩΣΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΩΡΕΑ.

    ΧΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

  23. 23

    ΜΑΡΙΑ said,

    ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ..ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ!!!!!ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΩ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΚΟΥΡΑΓΙΟ..ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΑΦΗ,ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ’ΜΑΣ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΝΟ..ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ..
    ΜΑΡΙΑ,ΣΥΚΙΕΣ

  24. 24

    eleni said,

    οταν ειδα σημερα την εκπομπη μου ηρθαν στο μυαλο μνημες που παλευα να ξεχασω. να ξεχασω καταστασεις αλλα ποτε τους ανθρωπους.. ειμαι μονο 15 χρονων αλλα εχω χασει αγαπημενα προσωπα κ εχω νιωσει τον πονο σε πολυ μικρη ηλικια.. νιωθω περιφανη που ζω στην ελλαδα απο την στιγμη που υπαρχουν σ’αυτη ακομα ηρωες κ χρησιμοποιω ενεστωτα γιατι ο δημητρης ζει αναμεσα μας μεσα στην μνημη μας κ στην καρδια μας αλλα κ μεσα απο τους ανθρωπους που εσωσε. σημερα βλεπωντας την εκπομπη συγκρατησα το ονομα του δημητρη κ μπηκα τωρα που τελειωσα το διαβασμα στο blog αυτο με σκοπο να γραψω μονο λιγα λογια αλλα τελικα πως γινεται να γραψεις κατι μικρο για εναν μεγαλο ανθρωπο? ειμαι μολις 15 κ ευχομαι οταν με το καλο μεγαλωσω να εχω την τιμη να γνωρισω τετοιους ηρωες.. θαλεια τα θερμοτερα συλληπητηρια μου κ συγγνωμη αν σας κουρασα..

  25. 25

    αννα said,

    me ton dimitrh pou oloi ton kserame ws tzimh hmastan mazi sto dhmotiko panta ton vlepame xaroumeno gelasto na tragouda kai na kseshkwnei tous pantes. otan mathame to neo oloi mas stenaxwrhthikame apisteuta. kseroume toi xasame enan genaiodwro anthrwpo kai mia megalh psuxh. dimitrh panta tha se thumomaste. sunxarhthria sthn oikogeneia gia thn megalh apofash pou phre. na sai kala ekei pshla..

  26. 26

    katerina said,

    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ . ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΦΥΓΑΝ

  27. 27

    nikoleta said,

    Η ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ…
    ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΑΞΗ….

  28. 28

    tiger said,

    Καλησπέρα…

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον σας… για τα καλά σας λόγια αλλά και για τα σχόλια σας!
    Ελπίζω αυτή η εκπομπή να έχει περάσει όντως το μαγάλο κοινωνικό μήνυμα της ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ…. Εγώ πάντως ένιωσα ανακούφιση από το πρώτο λεπτό προβολής του αφιερώματος στο ΔΗΜΗΤΡΗ!!!!
    Ευτυχώς στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!!1

    Το e-mail μου είναι thaliavoulgareli@yahoo.gr
    Θα χαρώ να επικοινωνήσω με οποιονδήποτε!!

    Φιλιά σε όλους

  29. 29

    tsopanis said,

    @tiger
    Καλή μου, αυτό που είπες Ευτυχώς στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!! πάει πρωταρχικά στην οικογένειά σου και βέβαια στον Δημήτρη.

    Να σαι καλά 😉

  30. 30

    πανος said,

    Γεια σας!
    Ειμαι και εγω ενας απο τα εκατομυρια των ανθρωπων που ακουγοντας την ιστορια του Δημητρη μας συγκλονιστικα!!!
    Και λεω Δημητρη μας γιατι νοιωθο και πιστευω οτι αυτο το παιδι σωζωντας 8 συνανθρωπους μας εχει μπει στις καρδιες μας, ζει αναμεσα μας και δεν θα φυγει ποτε απο κοντα και απο την σκεψη μας!! Ειμαι ενας απο αυτους που θαυμασα την δυναμη της οικογενειας του Δημητρη που βρηκαν το κουραγιο και την δυναμη να αποφασισουν και να προχωρησουν στην δωρεα οργανων! πιστευω οτι για να παρει καποιος μια τετοια αποφαση θελει κατι παραπανω απο δυναμη, θελει ψυχη!!! Μακαρι αυτη την δυναμη της ψυχης να την βρουμε ολοι μας αν ποτε χρειαστει γιατι ανθρωποι ειμαστε!
    Ολοι μας βεβαια απευχομαστε κατι τετοιο αλλα το σιγουρο ειναι οτι η δωρεα οργανων πρεπει να μπει στην ζωη μας οπως η γεννηση ενος παιδιου! Ειναι εξισου σημαντικη!
    Τον Δημητρη μας δεν τον γνωρισα προσωπικα και ισως ειναι ενα απο τα πραγματα στην ζωη μου που νοιωθο οτι επρεπε να κανω!
    Τον γνωρισα ομως μεσα απο την αδερφη του, τους φιλους του, τους γνωστους του. Και μεσα απο αυτες τις συζητησεις-αφηγησεις καταλαβα και ενοιωσα γιατι ο Δημητρης ηταν και συνεχιζει να ειναι ξεχωριστος αναμεσα μας! Θελω να ενωσω μαζι με ολους εσας την φωνη μου για να γινει πιο γνωστη η δωρεα οργανων. να κρατησουμε την ιστορια του Δημητρη μας ζωντανη και να παραδειγματιστουμε. Κλεινοντας αυτη την καταθεση ψυχης θελω να ευχηθω σε ολους χρονια πολλα με υγεια,αγαπη,ευτυχια!!! ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ειμαι σιγουρος πως ο Δημτρης μας ειναι διπλα του!!!

  31. 31

    λαλι said,

    ΙΑΣΑΣ<ΙΜΕ ΑΠΟ ΡΥΜΑΝΙΑ ΜΕΝΟ ΡΑΦΙΝΑ ΕΧΟ ΠΑΙ ΣΤΟ UNICEF ΚΕ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟ ΠΕΔΙΚΕ ΔΕΝ ΤΗΕΛΘΝΕ ΝΑ ΩΟΙΤΑΝΕ ΙΑ ΤΙ ΙΜΕ ΧΕΝΙ>ΕΧΟ ΩΡΙΙ ΚΑΤΙ ΜΕΗΑΝΙΜΑ ΠΥ ΒΟΡΙΙ ΝΑ ΤΟΝ ΩΟΙΤΙΣΙΙ.ΙΜΕ ΚΕ ΑΝΕΡΓΗΙ ΠΣΑΗΝΟ ΔΘΛΕΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΑΩΡΟ ΕΝΑ ΤΙΛΕΦΟΝΟ ΣΤΙΝ ΜΑΡΑΤΟΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΕΝΟΔΟΗΙΟ>ΕΛΠΙΖΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

