avatar


Η καλή μας bloggerfriend που κάθεται στον καναπέ της και μονολογεί, μας προσκάλεσε να μιλήσουμε για τους λόγους που οδηγηθήκαμε στο να επιλέξουμε ως avatar , αυτό που επιλέξαμε 😆

Βασικά εγώ το επέλεξα, αλλά (μάλλον) άρεσε και στον Lyko, μιας και για τον συγκεκριμένο λόγο , ακόμη, δεν «όρμησε» προς τα με 😆

v

 

Φαινομενικά είναι μια απλή fotoshop picture, με ένα λύκο που φορεί την προβατοπροβιά!!!

 

Και όμως , αν αυτό πιστεύετε, κάνετε μέγα λάθος 😆

 

Είναι η απόρροια όλων των σκέψεών μας, όλου του σύγχρονου γίγνεσθαι που πραγματώνεται γιγαντωμένο μπρός μας, στους χαλεπούς και άθλιους καιρούς που η ρημάδα η μοίρα επέλεξε να ζήσουμε… 😆

 

Μπερδεμένοι στα λόγια και το νου, προσπαθούμε να βρούμε μια ταυτότητα για το τι τελικά έιμαστε;;;

 

θύματα ή θύτες;
Παίχτες ή διαιτητές;
Ασθενείς ή οδοιπόροι;(άσχετο) 😛

Άστοχες και άσκοπες σκέψεις παρενοχλούν το μυαλό και τη συνείδησή μας καθημερινώς και άκρη δε βγαίνει…

Τι μένει όμως;

Το δικαίωμα – απαίτηση της ίδιας μας της φύσης να ορίζουμε τι θέλουμε ή τι πρέπει να είμαστε…

Πότε Λύκοι, πότε πρόβατα και πότε τσοπάνηδες...

 

Μη με ρωτήσετε αν έχω κατασταλλάξει για το τι πραγματικά «παίζεται» με όλην αυτή την κατάσταση και εννοείται πως μην κάνετε καν τον κόπο να ρωτήσετε τον Lyko γι’ αυτό…

Επέλεξα ένα avatar γιατί… ψάχνοντας στον Γούγλη, αυτό μου έβγαλε 😆

 

 

 

Αυτό κρατήστε, διαγράψτε τις παραπάνω σκόρπιες σκέψεις και…Καλή εβδομάδα 😉

 

Πάρτε και ένα song για καλό – ακουστικό- κατευώδιο :lol

Καλά, λέμε, η μ@λ@κία πάει σύννεφο, ανήμερα Δευτέρας 😛

 

9 Σχόλια so far »

  1. 1

    Manos S. said,

    Πρέπει οπως και δήποτε να πας για δουλειά!!! 😉 Καλημέρα!

  2. 2

    coachp said,

    Κάπου την έχω ξαναδεί αυτή την εικόνα, αλλά πού πάω να σκάσω, δεν θυμάμαι…
    Είναι φεημους πικτσουρ παντως, δεν το είδα κάπου τυχάια. Σε καμιά ταινία, στο Black ship, που σκατά το ξαναείδα ρε δικέ μου Ηρακλάρα…???

  3. 3

    Manos S. said,

    coach το ίδιο είχα πει και γω όταν πρωτομπήκα εδώ μέσα!! 🙂

  4. 4

    Εμένα μ’ αρέσει πάντως – και σας πάει και στους δυο!
    🙂

    (σοφός ο γούγλης – εγώ τον λατρεύω πάντως! 😉 )

    Καλή βδομάδα

  5. 5

    silia said,

    «…Ασθενείς ή οδοιπόροι;(άσχετο)…»
    Όντως …. άσχετο . Θα μπορούσες να γράψεις : «Ασθενείς ή γιατροί του ΕΣΥ» , …. κατά το «θύματα ή θύτες» ….
    Ποιος το λέει αυτό ; … όλος ο κόσμος πια το λέει … Αφού εφτασα να το λέω κι εγώ .
    Χιούμορ κάνω … Απ’ αυτό το χιούμορ που με … πληγώνει .

  6. 6

    tsopanis said,

    @Manos S.
    πήγα πήγα… 😆

    @coach
    κολλητέ μου από το google την πήρα, αλλά δε μου τυχε να τη δω αλλού…
    Για να το λες εσύ όμως,,, κάτι θα ξέρεις…
    όσο για τη Γριά, αρχίζει και μας στεναχωρεί, αλλά δε πειράζει, αυτά έχουν οι μεγάλες ομάδες 😆

    @νατασσακι
    να σαι καλά βρε, 😉

    @silia
    μη τα συζητάς…
    θα ταίριαζαν πολλα στραβα και ανάποδα σε εκείνη τη γραμμή… 😆
    την καλησπέρα μου 😀

  7. 7

    sadrina said,

    Κοίτα να δεις αναλαμπή που μου’ρθε! Όταν κάποτε ήμουν πιτσιρίκα και τα Λευκώματα τα σχολικά εκπροσωπούσαν τις emo καταστάσεις μας, υπήρχε σχεδόν μονίμως σε όλα μια ηλίθια ερώτηση, αλλά με λίγη σκέψη θα μπορούσε κανείς να δώσει μια ρητορική απάντηση (όρεξη νά ‘χε, αλλά που…..): «Αν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι»;
    Kι ακολοθούσαν οι γνωστές βλακώδεις απαντήσεις του τύπου: ‘Θα’θελα να ήμουν ο Michael Knight’ ——> ‘Σιγά τον ήρωα, εγώ θα ήθελα να ήμουν ‘άγγελος του τσάρλι’ και πάει λέγοντας.
    Μια σελίδα ξαφνικά μετατραπόταν σε γκράφιτι με τα σχόλια του κάθε συμμετέχοντος προκειμένου να αποδείξει τελικά ότι η τηλεόραση εκφράζει το ‘είναι’ μας!
    Αλλά μεγαλώσαμε τελικά κι αυτό που έμεινε από τότε είναι το Λεύκωμα κάπου στο υπόγειο να το τρώει η μούχλα κι η υγρασία κι εμείς πια στην εποχή της τεχνολογίας να φιλοσοφούμε -‘ντάξει τρόπος του λέγειν, μην βαράτε όλοι μαζί- μπροστά σε έναν υπολογιστή, μετατρέποντας τα blogs μας σε λευκώματα!!!
    Πω-πω τι είπα η γυναίκα πρωϊνιάτικα!!! 😆

    Τσοπάνη μου επέτρεψε μου -λόγω αναλαμπής αυτό- να σου αφιερώσω την βερσιόν της Θώδη του γνωστού δημώδους άσματος: Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί!

    Φιλιά και καλημέρα! Tα λέμε… 😀

  8. 8

    tsopanis said,

    @sadrina
    έγραψες ,έγραψες λέμε 😉
    καλημέρα αγαπητή μου, να σαι καλά 😀

  9. 9

    Lykos said,

    Απλά προσυπογράφω το κείμενο του Tsopani ή αλλιώς Billy the Kind with the two smoking barrettes ή όπως αλλιώς θέλετε. Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω, μια και το ίδιο το blog εξηγεί το avatar


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

