Christmas… σαν άλλοτε


Ρε πως αλλάζουν οι εποχές μέσα σε λίγα (!) χρόνια…
Μιλάω για τους σημερινούς 30ρηδες (+-) βέβαια, μιας και η σημερινή γενιά είναι γενιά των Jumbo κλπ κλπ κλπ…

Τα σημερινά παιχνίδια έχουν μεταλαχθεί και διαφέρουν πολύ πλέον από αυτά που εμείς στα παιδικά μας χρόνια τα Χριστούγεννα, περιμέναμε να μας φέρει ο ΑηΒήτα 😆

Ας θυμηθούμε εμείς οι «μεγαλύτεροι» και ας μάθουν οι μικρότεροι ,(πολύ μ’αρέσουν τα ραδιοφωνικά slogans) 😛

6
2

12

d
9
3
4
5
7
8
10
11

Γαμάτη φάση τότε, ε;;;

Καλά Χριστούγεννα και τις καλύτερες ευχές μου 😉

25 Σχόλια so far »

  1. 1

    Τι πας και θυμάσαι! ! !
    😆

    Καλά Χριστούγεννα, να περάσετε όσο πιο καλά μπορείτε, με τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν!

    Φιλιά πολλά

  2. 2

    fresco said,

    απίστευτες αναμνήσεις…

    να’σαι καλά που μας τις ξαναφέρνεις στο μυαλό…

  3. 3

    confused said,

    Αγκαλίτσας μελισσάκι και παγουρίνο rules λέμεεεε 😆 😛

    Να περάσετε όμορφα και ζεστά 😀

  4. 4

    adioristos said,

    Ρε συ τσοπάνη…
    Που τα ξετρύπωσες αυτά…
    Τι με θύμησες τώρα…
    Χρόνια πολλά σε όλους…
    Τσοπάνη εμείς θα τα πούμε από κοντά…

  5. 5

    N.Ago said,

    🙂 🙂 🙂
    Από καρδιάς εύχομαι, Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!!!

  6. 6

    Manos S. said,

    Άστα ρε φίλε…σήμερα πήγε η γυναίκα στα Τζάμπο και έκατσε 20 λεπτά ΜΟΝΟ στο ταμείο μεχρι να πληρώσει…ΠΙΚΡΑ!!!

  7. 7

    tsopanis said,

    @νατασσάκι
    @fresco
    @confused
    @adioristos
    @N.Ago
    @Manos S.

    Τις καλύτερες μου ευχές για όμορφες γιορτές με αγάπη και υγεία 😉
    Να στε καλά 😀

  8. 8

    Τι μου θύμησες τώρα…
    Χαρούμενες γιορτές!

  9. 9

    indictos said,

    Καλά Χριστούγεννα (αν και λίγο πικραμένα από το χθεσινό)

    Υ.Γ. Τα πρόσωπα κάτω και δίπλα από την κάρτα του Χατζηπαναγή ποιά είναι;

  10. 10

    tsopanis said,

    @ενεσούλα
    καλά να περάσεις αγαπητή μου και συ, να σαι καλά 😉

    @indictos
    άστα για τα χθεσινά, ποιος τα αντέχει τα σκουλικάκια που μιλάν;;; 😆

    σωστός ο Αναστό ε;;; (rexonas) 😆
    καλές γιορτές φίλε μου 😀

  11. 11

    Anna said,

    Καλά Χριστούγεννα! Με πολλά παιχνίδια! Είχες φωτεινούλη!Ηταν ωραία χρόνια τότε…..και τώρα αλλά διαφορετικά!

  12. 13

    fira said,

    Χρόνια Πολλά!! Τι όμορφα όλα αυτά??? Καλά μα που τα βρίσκετε όλοι… μονο εγώ χαλούσα τα παιχνιδια μου και δεν εχει μείνει τιποτα?? 😛

  13. 14

    Klearchos said,

    Έχω υπερατού!! Κερδίζω!!

    Καλές γιορτές!!

  14. 15

    άμμος said,

    Πρέπει να είμαστε συνομίληκοι ή σχεδόν συνομίληκοι, θυμάμαι τα περισσότυερα. Καλές γιορτές!

  15. 16

    tsopanis said,

    @Αννα
    πράγματι ωραία χρόνια και πράγματιο διαφορετικά 😉
    χρόνια σου πολλά, καλές γιορτές.

    @astropeleki
    καλές γιορτές επίσης 😉

    @fira
    ό,τι έμεινε είναι μονάχα φωτογραφίες καλή μου…
    και γω τα σπαζα όλα 😆

    @klearchos
    xa χα χα 😆
    να σαι καλά φίλε μου, τα καλύτερα εύχομαι 😀

    @άμμος
    ε ναι, εκεί γύρω στα τρί-άντα 😛
    επίσης καλά Χριστούγεννα και με υγεία το νέο έτος 😉

  16. 17

    redfan said,

    Ρε ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ εχω να παιξω Υπερ Ατου!!!!
    Τι θυμηθηκες!!!
    Χρονια πολλα και καλα.. 🙂

  17. 18

    syneas said,

    Tsopani και μόνο για το τραγούδι που έβαλες (είμαι φαν του Μάλαμα), άξιζε ο χρονος που καταναλωσα μένοντας στο μαντρί .
    Χρόνια πολλά σε σένα και στους επισκέπτες σου..

  18. 19

    melomenos said,

    που τα βρήκες τα χαρτάκια αυτά βρε θηρίο;

    εμείς τότε είχαμε το Μινιόν, Κλαουδάτο και Λαμπρόπουλο!
    και τότε συνωστισμός υπήρχε!!!

    όμορφα Χριστούγεννα να περνάς! 🙂

  19. 20

    coachp said,

    Εγώ πάντως, θα φάω τυροσούζα για να ξεπεράσω τα παιχνίδια που μου ξαναέφερες στο μυαλό, και θα πιω καρνέησιον!!!

  20. 21

    Oursoula said,

    Χριστέ και Παναγία μου…γίναμε γενιά με όνομα…οι 30+ !! Μπουχουχουυυυυυ…σε λίγο θα μας βάλουνε και στο βιβλίο της Ιστορίας του Δημοτικού.

    Καλές Γιορτές σε όλους και ο καινούργιος χρόνος ας φέρει στον καθένα ότι λαχταρά….

  21. 22

    tsopanis said,

    @redfan
    ε μα!!! 😉

    @syneas
    καλή χρονιά φίλε μου, να σαι καλά 😀

    @melomenos
    αυτός ο συνωστισμός, ε;;; 😉
    ήταν όμως πιο διαφορετικός βρε Χάρη από αυτό το σημερινό μπάχαλο ,ε;;; 😉
    Χρόνια πολλά 😀

    @coach
    αρχηγέ μου, εγώ στα fofico είχα κολλήσει, μέχρι που τα απαγορεύσανε 😉
    Καρνέησον ε;;;
    Τα κουφά τα θυμάσαι;;; 😆

    @Oursoula
    άστα να πάνε καλή μου…
    στα κανάλια μη μας βγάλουνε, και στα βιβλια πάει και έρχεται… 😆

    Να στε καλά 😀

  22. 23

    zouri said,

    προσπαθω να θυμηθω τι δωρα επαιρνα,αλλα δυσκολευομαι.καμμια κασετινα με χρωματα αν θυμαμαι καλα.

  23. 24

    N.Ago said,

    Tsopani μου 🙂
    Το μήνυμα αυτό, δεν συνδέεται άμεσα με αυτά που γράφεις στο post σου. Είναι η ευχή μου για σένα προσωπικά και για όλους τους άλλους blogger που στη διάρκεια της χρονιάς ανταλλάξαμε απόψεις, σκέψεις, ανησυχίες και προβληματισμούς. Κοινούς αλλα και προσωπικούς.
    Σου εύχομαι, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!
    Υγεία ευτυχία χαρά και ευημερία!!!
    Μακριά από προβλήματα και σκοτούρες.
    Το 2008 , αν και δίσεκτο, να είναι καλύτερο από το 2007 !!!

  24. 25

    tsopanis said,

    @zouri
    υπουργέ μου μην προδίδετε την ηλικία σας …:lol:
    να στε καλά 😉

    @N.Ago
    να σαι πάντα καλά και να συνεχίσεις την όμορφη προσπάθειά σου, εντός και εκτός των μπλογκς.
    Τις καλύτερες μου ευχές για ένα όμορφο και υγειές 2008 αγαπητέ μου. 😉


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

Methexis Erratum

Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;

ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ

Απρρρρρρ...........

Greek Companies Online BLOG

Welcome to the B2B portal of Greek business and travel. www.greekcompaniesonline.com

Χωροβάτης

Για να μετράω την απόστασή μου απ' την γη, τον ουρανό και τους ανθρώπους.

juicykoutsour

This WordPress.com site is the bee's knees

anatolikoblog

ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΥΣΗ

FOULIANNA - SOS #1

οφ φις σιαλ - twin blog #1

Svennegreken-2

Τα πάντα ρει, δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης! (Όποιος δε γουστάρει... Ξυδάκι!).

