Λυκος, ο Αποδημητικός…


Είναι περίεργο σε πόσο δύσκολη θέση έρχεσαι μερικές φορές στην ζωή σου. Πόσο δύσκολο είναι να μετέχεις σε κάτι στο οποίο πιστεύεις, το οποίο αγαπάς και κάπου σε κάποια φάση διαπιστώνεις, ότι όλο αυτό δεν ήταν παρά ένα όνειρο.

Πόσο δύσκολο είναι να μετέχεις σε μια ομάδα ανθρώπων και να διαπιστώνεις ότι απλά συντονίζονται απο ένα σάπιο συνονθύλευμα ανθρώπων που αντί να παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με αυτά που λένε ότι πρεσβεύουν, παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με τα προσωπικά κάποιων από αυτούς.

Σήμερα παρόλα αυτά νοιώθω πιο δυνατός από ποτέ. Σήμερα νοιώθω ότι τόσο καιρό απλά η διαίσθηση μου, μου έλεγε την αλήθεια και ότι πρέπει σαν λύκος να την εμπιστεύομαι περισσότερο. Ο άλλος μου εαυτός πέθανε… βασικά τον σκότωσαν, αλλά χαμογελώ… ο λύκος παραμένει… Ο λύκος θα κάνει σύντομα την τελική του κίνηση… πολύ χαίρομαι που είμαι λύκος. Ποτέ δεν θα γίνω τίποτα λιγότερο από αυτό. Οι λύκοι έχουν κάποιες ηθικές αξίες, τις οποίες ποτέ δεν θα απαρνηθώ.

 

 

 

 

5 Σχόλια so far »

  1. 1

    Βριλ said,

    Συγχαρητήρια που το κατάλαβες…

    Ποτέ δεν είναι αργά. Κρίμα όμως, γιατί μπορούσες να το είχες δει νωρίτερα.

    Φιλικά.
    Βρίλ

  2. 2

    tsopanis said,

    Μόνο το mantri μας έμεινε Λύκε…
    😆 😆

  3. 3

    melomenos said,

    τώρα καταλαβαίνεις φίλε μου γιατί κι εγώ το έριξα …στις νεραϊδούλες! 😉
    ξέρεις κατι? απόλαυσέ το!!!
    καλό σου απόγευμα

  4. 4

    Lykos said,

    Φίλε Vril το ήξερα… και σε διάβαζα απο παλιά…
    Αλλά είχα την ψευδαίσθηση ότι κάτι μπορεί να άλλαζε…
    Μέχρι και τον σύνδεσμο μου έβγαλαν που είχα link για το μαντρί…
    Ευχαριστώ που πέρασες…

    Φίλε Τσοπάνη μόνο το μαντρί είχα πάντα…. χιχιχιχι

    Melomene
    έχεις δίκιο, καλύτερα οι νειραϊδούλες παρά τα Orks…

    Καλή μας συνέχεια…

  5. 5

    tsopanis said,

    Και έχει μια μέρα έξω… 😉
    Αλλά ναι, πανσέληνος δεν ήταν χθες, ω Λύξ;;; 😆
    Άντε να δούμε τι θα δούμε…(αν τελικά θα δούμε) 😉

    Την καλησπέρα μου


Comment RSS

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

