«My secret Xekwlation»


Πολύ με αρέσει όταν διαβάζω κάτι που είναι σα να τα σκέφτηκα εγώ ο (γ)ίδιος…
Το παρακάτω είναι από το φιλαράκι μου τον Βρασίδα

Πως με ψήσανε χθες κατι φίλοι και καθησα να δω το Ευρω-Βυζι 2008. Δηλαδη απ’ οτι μου ειπανε προκριματικοι, ημιτελικοι κατι τετοιο ήτανε. Σαν Champions League δηλαδη ενα πραμα αλλα της ξεφτίλας… Τραγουδαγε λεει και το Καλομοιράκι , αντε λεω κι εγώ και οπλιστηκα με όλη την καλη μου διάθεση (ειναι ελαχιστη) , αρκετή μπύρα (αποδείχθηκε ελαχιστη και αυτή) και κάθισα στον καναπέ να … δω και να ακούσω.

g

Το πρώτο αποδείχθηκε καλή ιδέα γιατί δε μου έμεινε άντερο. Φυσικα δεν επροκειτο για καμια σάτιρα υψηλού επιπέδου, αλλα για κατι ζώα που αυτοξεφτιλιζότανε… Αλλα και παλι πλακα είχε (μεχρι που θυμήθηκα ποιος πλήρωσε για να παει η Καλομοίρα εκει και κατάλαβα ποιος είναι ο Κακομοίρης της υπόθεσης). Οι δικοί μου δίπλα μοιάζανε πάντως εκστασιασμένοι, σαν να βλέπανε τη νέα έκδοση ενος αριστουργήματος, σαν να ξαναγυρίστηκε ο Μπεν Χουρ ή το «Οσα παίρνει ο άνεμος» ένα πράμα… Ομολογώ ότι δεν τους εννόησα αλλα τέλος πάντων. Ως σωστος λειτουργός της δημοσιογραφίας (της καφέ που μου αρέσει) θα προσπαθήσω να δώσω μια ιδέα των πεπραγμένων…

Κατ’ αρχήν οι πούστηδες γίνονται όλο και περισσότεροι στο Ευρω Βυζί. Σε παλιότερα χρονια μου εξήγησαν κέρδιζε όποια γκομενα έβαζε τα λιγότερα ρούχα. Πχ μια Ρουσλάνα βγήκε και γκάριζε με μίνι και κέρδισε, μετά βγήκε η Παπαρίζαινα, φόρεσε απλα το μουνί και κέρδισε και αυτή. Ενδιάμεσα και για ποικιλία κέρδιζαν και κάτι κλοουν λεει από τη βόρεια ευρώπη που γκάριζαν μελωδικά , μεθυσμένοι μέχρι τα μπούνια και βαμμένοι σαν ξεπεσμένες Γαλλίδες αριστοκράτισσες της εποχής του Λουδοβίκου του δενξερωποιου….
Ρε πουστη μου ποσο μαλακας μπορει να ειναι ο κόσμος; Φυσικά η πρόκριση της Καλομοίρας απέδειξε ότι στο Ευρω Βυζί εκτός από πούστηδες ψηφίζουνε και παιδάκια προσχολικής ηλικίας. Δηλαδή υπάρχει ενας άνθρωπος που η Καλομοίρα του ξυπνάει…σεξουαλικά ένστικτα; Αν υπάρχει να το μάθω να βαλω τις φωνές ρε γαμωτο… Και κάποιος να σώσει το κοριτσάκι από την επιληψία δεν την είδες πως χτυπιότανε σε μια φάση; Της έπεσε και ο μικρόφωνος και αστα να πανε… «Στο κόλπο ήτανε ρε» μου λενε οι δικοί μου και χέστηκε η Φατμέ στο Γενή Τζαμί… Αραχνες εχει πιασει το κοριτσι εκει κατω, θελει να γινει και ζεκζ σύμπολ παναθεμα μας…
Τωρα πήξαμε στους πουστηδες. Προσοχή δε μιλαω για ομοφυλόφιλους. Μιλάω για κραγμένες πουστάρες. Τιγκα σου λεω! Μέχρι και μια γαλοπουλα που βαλανε να τραγουδήσει ελλείψει φωνητικών ικανοτήτων των υπολοίπων σα να μου φάνηκε ότι μου έκλεινε το μάτι. Ενθουσιαστηκανε με την «ιδέα» οι παρουσιαστές, ελα που δεν είχα κι εγώ ενα μικρόφωνο να τους πώ «σκασε ρε και με πονάει ο τραπεζίτης…»k
Απο μάτι παντως δεν πήραμε. Κατι τρισκακόμοιρες γκομενίτσες της σειράς στριγγλίζανε προσπαθώντας να πεισουνε τον κόσμο ότι τραγουδάνε. Να φανταστεις την καλύτερη σκηνική παρουσία (το παραδέχομαι) την ειχε η δικιά μας η Κακομοίρα (αφου ειναι δικιά μας γιατί δεν ξέρει να μιλάει Ελληνικά, ρώτησα σε μια φάση αλλα πήρα ως ανταπόδοση ενα βλέμμα αποδοκιμασίας) που την βαθμολόγησα με Γελοία στην κλίμακα «Βρασίδα πόσο αντέχεις;»

Εκει μαλιστα που την πιασανε κατι σπασμοι την καημένη την κοπέλα ανυσήχησα. Μετα μου εφυγε η ανυσυχία γιατι καταλαβα οτι καποιος την γαμάει αλλά και πάλι δεν μπορούσα να τον δω. Μου εξήγησαν οτι πρόκειται για χορευτικές κινήσεις και ανακουφίστηκα που δεν έμαθα ποτέ μου να χορεύω. Ειχα προλαβει να δω κατι τυπους με φτερά (ναι σαν τη γνωστή μας τη Φτερου, αλλα αυτή τουλάχιστον έχει και αυτοσεβασμό), κάτι γαλοπούλες σε ταψιά, κάτι αξύριστες γκόμενες που χορεύανε, καμια δυο εκθέσεις πλαστικών προϊόντων και μερικούς ξεβιδωμένους αντρικούς κώλους. Δηλαδή βραδιά χάρμα. Δεν απορώ που δεν με πήρε ο ύπνος με τίποτα μετά…

Οι φίλοι μου θελουν να δουμε μαζί και τον μεγάλο τελικό. Τους εξήγησα ευγενέστατα ότι την ετήσια δόση που αντέχω από ξεφτίλα και μαλακία την πήρα ήδη και ο μόνος τελικός που προτίθεμαι να δώ ειναι Μάντσεστερ – Τσέλσι, και πως αν περασουν έξω απο το σπίτι μου έστω θα δημιουργηθεί διπλωματικό επεισόδιο. Ασε που πάλι μου ήρθε στο μυαλό ποιός μαλάκας πλήρωσε για να παει εκεί να τον αρπάξει η Καλομοίρα από τον αόρατο εραστή και μυρμηγκιάζει πάλι το μυαλό μου και πριν πω καμιά χοντρή Παναγία ήρθε η ώρα να κλείσω το άρθρο…

5 Σχόλια so far »

  1. 1

    Πολυ βριζει αυτος ο κερατας ο Βρασιδας και θα του ριξω καμια μηνυση αλα-Βγενοπουλος να μαθει…
    Παντως τι ξεφτιλα και αυτη αδερφε μου με το πανηγυρακι καθε χρονο….

  2. 2

    tsopanis said,

    τουλάχιστον τέτοιες εκδηλώσεις για να τις αντέξεις,,, πίνεις μπύρες…. 😉
    να και κάτι καλό… 😆

  3. 3

    Lykos said,

    @Βρασίδας, είπε:«Δηλαδή υπάρχει ενας άνθρωπος που η Καλομοίρα του ξυπνάει…σεξουαλικά ένστικτα;»

    Lykos, λέει:
    Ναι,
    στους παιδεραστές…
    Και είναι πολλοί αυτοί λέμε…

  4. 4

    anlu said,

    Όπως είχα γράψει προ διετίας…Eurotition!

  5. 5

    Dawndeath said,

    file ta spas den kserw ti lene oi alloi alla les tin alithei omi ..sinexise etsi


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

