35 χρόνια μετά ένας βολεμένος γράφει…


Σε δύο μέρες είναι η 35η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι που να πω που να μην έχει ειπωθεί, δεν υπάρχει κάτι καινούριο, κάτι νέο να πω.

Πως μπορώ να γράψω εγώ, κλεισμένος μέσα στο σπίτι μου, πίσω από την υψηλής ανάλυσης οθόνη του νέου μου υπολογιστή, πίνοντας καφέ και αφήνοντας την αδράνεια να με περικυκλώσει λίγο ακόμα, να μιλήσω, να γράψω, να κρίνω, να περιγράψω, αυτούς που πίσω από μια σιδερένια πόρτα είδαν το τανκς να έρχεται καταπάνω τους;

Πως μπορώ εγώ, ο βολεμένος νεοέλληνας του 2008, ο επαναστάτης του καναπέ, να γράψω κάτι για όλους αυτούς που έδωσαν την ζωή τους, τα νιάτα τους και πάνω από όλα το μέλλον τους; ]

Σιωπή και μονάχα σιωπή, είναι το μόνο που δεν θα προσβάλει την μνήμη τους…

3 Σχόλια so far »

  1. 1

    dyosmaraki said,

    Μια ταπεινή σιωπή μοναχά τους πρέπει….

  2. 2

    Δυστυχώς όμως είδαμε να γράφονται πολλά και ακόμα περισσότερους να θέλουν να πάρουν δόξα από εκείνα που δεν έζησαν ή εκείνα που εξαργύρωσαν για μία θέση στην πολιτική ζωή του τόπου.

  3. 3

    Το μόνο που έχω να πω, είναι οι παιδικές μου μνήμες κι εγώ. Τίποτα άλλο….


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

