καλοκαίρι ηταν…


…και πέρασε …(έστω και ημερολογιακά)…

Χαμένοι γενικως σε μια καλοκαιρινη καθημερινοτητα λιγακι πιο ζεστή, αλλα να που ο χρονος περνά…

Πανσεληνος και ο lykos ουρλιάζει υποκωφα ,αλλα ετσι πως καταντήσαμε λοχια, οι λυκοι μειναν μονο να ουρλιαζουν(και να μπεκρουλιαζουν) και οι τσοπανηδες μονάχα να λενε πως κουμανταρουν ένα μαντρι που ακόμα το ψαχνουν…


Καλοκαίρι ηταν και πέρασε…. τυχαιο????

Τα κεφάλια μεσα και ας ετοιμαστούμε  απο Οκτώβρη να παρουμε τα βουνά… Καλό θα μας κανει….

10 Σχόλια so far »

  1. 1

    zoyzoy said,

    Οι λύκοι μπορούν να ουρλιάζουν υπόκωφα αλλά προβλέπω μετά τον Σεπτέμβρη ν’αρχίσουν και τα γατιά να ουλιάζουν !
    Καλώς ήρθες !

  2. 3

    kostas said,

    εεε, σας χάσαμε το καλοκαιρι…
    καλως ξαναρθατε…
    Ουρλιαξε Λύκε όσο μπορείς, ο τσοπανης κοιμαται… (πλάκα κανω)…
    Καλημερα

  3. 4

    tsopanis said,

    @ zoyzoy

    κάπως ετσι θα γίνει, μάλλον…
    καλώς σε ξαναβρήκα καλή μου 😉

    @Lykos

    ξουτ…. 😛

    @kostas

    κοιμάται κοιμάται…λέμε… 😛

  4. 5

    tzonakos said,

    Θέλω να ρωτήσω κάτι.
    Θυμάμαι οτι είχαμε επαφές διαδικτυακές απο πολύ παλιά. Θα ηταν αρχές του 2007 κι έχουμε 2010 Αύγουστο.
    Γιατι χαθήκαμε ετσι ;
    Εγινε κάτι ;
    Ξέρω οτι σας εκτιμούσα πολύ γι αυτά που γράφατε κι εσείς πότε πότε γράφατε κανα σχολιάκι σε μένα, όμως εδω και δύο χρόνια δεν εχουμε πάρε δώσε, και δεν ειναι οτι απαιτώ κάποιο αλισβερίσι του νετ, αλλα απορώ γιατί έχασα μια τόσο καλή διαδικτυακή επαφή.
    Το φεγγάρι μας τρέλανε λίγο.

  5. 6

    Lykos said,

    Φίλε Τζόν!

    Φυσικά σε αυτό τον χώρο γράφουμε, εγώ (Lykos) και ο Μπιλ kill the bull Tsopanis, αλλά ποτέ τα λόγια μας και τα λεγόμενα μας δεν εξέφραζαν και τους δύο εάν και στις περισσότερες φορές οι απόψεις μας ήταν πάρα πολύ κοντά. Έτσι θα μιλήσω για μένα και μόνο, ο Tsopanis εάν έχει κάποια διαφορετική άποψη θα εκφραστεί όποτε μπορεί…

    2007… μέσα στους 8 πρώτους μήνες του χρόνου είχαμε μέσο όρο 50 ποστ τον μήνα… δηλαδή σχεδόν δύο ποστ την ημέρα…
    2010… μέσα στους 8 αυτούς μήνες έχουμε μέσο όρο 12 ποστ τον μήνα….

    Από ότι καταλαβαίνεις… νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα… Νομίζω ότι όπως έχει εξελιχθεί η ζωή μου, είναι λογικό κάτι τέτοιο, τρέχω συνέχεια από το πρωί μέχρι το βράδυ και από όσο μπορώ να γνωρίζω ο Τσοπάνης ακόμα χειρότερα από εμένα… εδώ ακόμα και εμείς μεταξύ μας δεν τα λέμε τόσο συχνά όσο παλιότερα… Όπως καταλαβαίνεις όταν δύο άνθρωποι που γνωρίζονται τόσα χρόνια δεν μπορούν να βρεθούν να τα πουν μεταξύ τους (έστω και διαδικτυακά) τι να λέμε μετά?

    Ένας άλλος λόγος που είναι καθαρά προσωπικός είναι ότι πολύ απλά, είναι ότι έχω χάσει την όρεξη μου εδώ και πολύ καιρό να κάνω κάποια πράγματα. Φυσικά αυτό είναι κάτι που συνέβαινε πάντα κατά καιρούς και θα συμβαίνει πάντα κατά καιρούς. Είναι γεγονός ότι σε έχω διαβάσει αρκετές φορές χωρίς να γράψω κανένα σχόλιο, γιατί? Άγνωστο, έπαψα να γράφω σχόλια ακόμα και εδώ μέσα. Πολλές φορές δεν απαντώ καν σε μηνύματα, όχι από δήθεν ύφος, ή επειδή δεν έχω κάτι να πω, ή δεν έχω τόσο ενδιαφέρον να απαντήσω… απλά γιατί δεν θέλω. Προτιμώ να μένω σιωπηλός γιατί μερικές φορές νομίζω ότι αρκετά έχω μιλήσει… Και πίστεψε με αυτό δεν περιορίζεται σε σένα, αλλά γενικά σε όλους τους φίλους και φίλες. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι προσωπικό και σε καμία περίπτωση δεν έχει αλλάξει η γνώμη μου για σένα…

    Φυσικά όλα αυτά που σου αναφέρω δεν περιορίζονται μόνο στα μπλογκς αλλά και στα φορουμ που συμμετέχω αλλά και γενικότερα σε όλες τις ενασχολήσεις μου που έχουν να κάνουν με το νετ και εδώ και πολύ καιρό είχε να κάνει και με πολλά, πολλά άλλα πράγματα… Αλλά τι περιμένεις? Λύκος…!…

    Υποθέτω ότι οι λόγοι του tsopani είναι καθαρά θέμα χρόνου… Αφού το παιδί ετοιμάζεται να παντρευτεί… !!! (σε καμιά 20ετία) !! και έχει αρχίσει να φτιάχνει περιουσία Σεΐχη! Από το πρωί μέχρι το βράδυ κάνει γεωτρήσεις για να βρει πετρέλαιο (κουφάλες, κεφαλαιούχοι!! ) και μας έχει γράψει…

    Παρόλα αυτά… σιγά σιγά θα μπαίνουμε νομίζω σε άλλους ρυθμούς…

    Υ.Γ.
    Παρόλα αυτά δεν μπορείς να πεις… όταν απαντώ… ΑΠΑΝΤΩ! όχι μαλακίες… χαχαχα

  6. 7

    tzonakos said,

    Χαχαχ, θα πλουτίσει ο Τσοπάνης ; Με το καλό !
    Εγω τον τσοπάνη γνώρισα πρώτα και αυτο που ρώτησα δεν ειχε σκοπό να απολογηθείς. Οι λόγοι που αναφέρεις ειναι πάνω κάτω οι ίδιοι σε πάρα πολλούς μας.
    Και ευχαριστώ που απάντησες, κι εγω εχω χαθεί σχεδόν, τα άρθρα που ανεβάζω πια δεν ειναι πάνω απο 5-6 το μήνα αν και παλιότερα ηταν 25 – 35 το μήνα !
    Ηρθε και η απαξίωση, οταν ο κάθε πικραμένος είδε το μπλόγκινγκ ως νεροχύτη των απλύτων του και η ποιότητα του 2006, 2007 άρχισε να χάνεται, οπότε κάθεσαι και λες … θα γράφω εγω κι ο κάθε *μπιπ* θα μου το γ… επειδή εχει απωθημένα και τα βγάζει όπου να ναι ; Τεσπα …
    Οσους εχουν πράγματι κατι να πούν, συνεχίζω να τους διαβάζω.
    Την καλημερα μου.

  7. 8

    tsopanis said,

    😛 😛 😛
    Στείλτε λογαριασμούς να σας βάλω γκα-φρα….

    Με κάλυψε ο Λύκ όπως πάντα, αλλά και ο Τζον έχει δίκιο…

    Αδελφέ μου δε χανόμαστε με τίποτα.

    Όταν έχουμε να γράψουμε κάτι, το γράφουμε.. Ετσι κάναμε πάντα και έτσι θα συνεχίσουμε… ο εοοοοοοοο

    Καλημέραι 😛 😀 😉

  8. 9

    zoyzoy said,

    Τσοπάνι και ‘γω θέλω το κατιτίς μου αν βρείς πετρέλαιο
    Τι τσάμπα θα μ’αφήσεις που σε διαβάζω ανελλιπώς 🙂

    Πλάκα,πλάκα σας διαβάζω απο εκείνη την περίοδο που
    αναφέρει ο Τζόν και απο εδώ έμαθα και εκείνον !
    Πράγματι αυτό το καιρό έχει αλλάξει κάτι στην μπλοκόσφαιρα μια έπαρση να την πω άπο ορισμένους μια απαξίωση απο μερικούς!
    Πάντως Τζόν είναι γεγονός ότι Λύκος και Τσοπάνης δεν ανταποδίδουν σχόλια
    σ’εμένα όποτε έρθουν κάνω πάρτυ :))

    Καλή Κυριακή :;

  9. 10

    tzonakos said,

    Ναι, όντως δεν ανταποδίδουν σχόλια τα παιδιά εδω, αλλα δεν ειναι αυτο απαραίτητο.
    Απλά μια στο τόσο σε κάποιο θέμα που πράγματι κάτι θα σου βγει να πείς, πες το.
    αλλιως μπορεί ο άλλος να υποθέσει οτι κάτι συνέβη κι άλλαξε η αλληλοεκτίμηση ή τελος πάντων κάτι που ισως θα θελε να το ξέρει.
    ( ΠΛΙΖ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕΡΙΚΆ ΠΡΑΓΜΑΤΑ… ΟΚ ΘΕΝΚΣ )
    Η ανταπόδοση σχολίων δεν ειναι απαραίτητη, δεν είμαστε φόρουμ ή πιο απλά ισως και δεν γράφουμε για να συντηρούμε μακρές συζητήσεις, αλλα γράφουμε απλά όπως οι … αρχέγονοι μπλόγκερς που έγραφαν απλά σαν σε ημερολόγια.
    Ουτε κι εκλαμβάνω το να μην μου απαντήσει κάποιος σε ενα σχόλιό μου ως αδιαφορία εκτός αν αυτό συμβεί 15 φορές οπότε λέω… οκ δεν τον νοιάζει το οτι διαβάσαμε αυτό που έγραψε ή το μπλογκ του το εχει γι άλλους λόγους.
    Για να γινει πιο κατανοητό αυτο που λεω θα αναφέρω περίπτωση μπλόγκερ που τον εχω γνωρίσει απο κοντά πριν δυο χρόνια, δεν ήξερα οτι εχει μπλογκ, μου το ειπε και πράγματι ειναι πολύ καλός.
    Διάβαζα ανελλιπώς το τι έγραφε μια κι η θεματολογία του ηταν σχετική με Τοπικές Αυτοδιοικήσεις και εργα για το περιβάλλον στις τοπικές κοινωνίες. Με ενδιέφερε.
    Για κάθε 10 σχόλια μου, απάντησε σε 1.
    Οκ …
    Α, σε εμένα δεν ειχε αφήσει ποτέ ουτε ενα σχόλιο παρα το οτι ειχαμε αλλάξει και τηλέφωνα κι ειχαμε πει να βρεθούμε κλπ κλπ αλλα εμένα δεν με ενοχλούσε αυτό, μπορεί η δική μου θεματολογία που τότε ηταν πολιτική και χιουμοριστική κυρίως, να μην του άρεσε (παρα το οτι ανήκαμε στον ίδιο πολιτικό χώρο.)
    Μετά, κατάλαβα οτι ο τύπος ειχε σκοπό να κατέβει υποψήφιος σε δημοτικές εκλογές στην περιοχή του. Φάνηκε οτι το μπλογκ το ειχε με στόχο να προσελκύσει αναγνώστες που θα τον στήριζαν να ανέβει και δεν ηταν ενας κοινός απλός μπλόγκερ.
    Σταμάτησα να τον διαβάζω καν.
    Δεν απαιτώ απο τον άλλον να σχολιάζει ουτε να του αρέσω.
    Εκφράζω απορία οταν χάνω ανθρώπους που εκτιμώ,απλά και καθαρά.
    Το blogging ειναι πολυ ελεύθερο σπορ και αυτο ειναι το προτέρημά του μα και ταυτόχρονα το μεγάλο του μειονέκτημα, επειδή ο καθένας το κάνει όποτε νομίζει, αλλα κυρίως όπως θεωρεί οτι αυτόν εκφράζει.
    Ναι, ακόμα κι οταν ο τρόπος έκφρασης ειναι ανήθικος, ο άλλος θεωρεί οτι κάτι κάνει. Κάτι σπουδαίο ; Κάτι τγομεγό ; Κάτι που πιστεύει οτι θα τον ξελασπώσει απο τον βούρκο του ; Κατι που θα θελε να ειναι αλλα δεν θα γίνει ποτέ ; … κάτι.

    Καλό απόγευμα φίλοι.


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

