6 χρόνια, 1000 ποστ, 1000 ευχές…


Ήταν 1η  του Δεκέμβρη 2006 όταν έστελνα ένα «απαιτητικό» μήνυμα στον Lyko λέγοντας του πως …Ανοίξαμε» ένα μαντρι και χρειαζόμαστε έναν κακό λύκο…
Κάπου εκεί ξεκινάει μία ωραία ιστορία, μια φορά και έναν καιρό που λεν και τα παραμύθια…

999 ,πριν από το παρόν post και ο Θοδωρής με προσκαλεί μέσω FB να γράψω το χιλιοστό. Μάλιστα, μέσα από το facebook που έχει σαρώσει τα πάντα…  Δε ξέρω αν τώρα είναι καλύτερα από το 2006 όπου επικοινωνούσαμε μέσα από το mantri. Φαίνονται λιγάκι «μακρινά» όλα αυτά ε? Μου θυμίζει την πρώτη επικοινωνία των  σύγχρονων ανθρώπων, πριν την ανακάλυψη των τηλεπικοινωνιών. Τότε που ένα γραμματόσημο και ένα κομμάτι χαρτί ήταν τόσο άμεσο και αρκετό ώστε να αποτυπώσει την ανάγκη για επικοινωνία των ανθρώπων. Μάλιστα, κάπως έτσι μου φαντάζει η αίσθηση (που τη θυμάμαι ακόμη) της συγγραφής των πρώτων κειμένων σε αυτό το κομμάτι πλέον του μυαλού μου, το mantri…

6 ολόκληρα χρόνια, άλλοτε με συνεχή πάτημα του «κομβίου» ‘νέο άρθρο’ , άλλοτε όχι τόσο συχνά..
Αλλά ποτέ δε με ένοιαζε, ήξερα ότι κάπου υπάρχει ένα άλλο μυαλό, ένα άλλο πληκτρολόγιο κάπου στην Αθήνα, που θα γράψει και θα «ποστάρει» αυτά τα οποία θα ‘θελα να γράψω και εγώ…

Θυμάμαι απίστευτες στιγμές όταν καθημερινά διάβαζα πάρα πολλά άρθρα και σκέψεις από άλλους “bloggers”  , όταν συζητούσαμε, μαλώναμε και εν τέλει, μέσα σε αυτή την ατελείωτη καταιγίδα απόψεων, επικοινωνούσαμε..
Μετά ήρθε το Facebook, το twitter  και όλα τα υπόλοιπα της –όπως λένε- κοινωνικής διαδικτύωσης . Μαζί με αυτά ήρθαν και τα οργανωμένα συμφέροντα να σαρώσουν ό,τι αληθινό υπήρχε στα blogs… Κάποιοι δημοσιογράφοι, κάποιοι επιχειρηματίες, κάποια εκατομμύρια κλικ καθημερινά, κάποια εκατομμύρια Ευρώ στας τσέπας… Όλα άλλαξαν και είναι λογικό…

Εγω θέλω να θυμάμαι κάθε φορά που γράφω κάτι ,εκείνο το «τσίμπημα» πριν το τελικό πάτημα του … “δημοσίευση τώρα”..

Θα μου πείτε, και τι μας νοιάζει εμάς τώρα, και θα χετε δίκιο…

Είναι το 1000 ποστ , το οποίο κατά σύμπτωση είναι και το πρώτο ποστ από το νέο έτος. Έχω πολλά πράγματα αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου και ίσως το καθένα από αυτά να είναι και ένα ξεχωριστό ποστ… Τρικυμία εν κρανίω που θα λεγε και ο Λύκος…

Α, τώρα που είπα «Λύκος»…

Ήταν 7 χρόνια πριν όταν ένα κωδικό όνομα «agaliarep» στο metafysiko.gr μου’ κανε εντύπωση για τον τρόπο γραφής των απόψεών του. Έκτοτε ήταν απλά θέμα χρόνου να βρεθούμε και να συνυπάρξουμε διαδικτυακά.. Είναι αυτή η αίσθηση κατά την οποία έστω και αν δεν ξέρεις κάποιον , νομίζεις ότι ήσουν πάντα φίλος. Μπορεί και να ‘σουν παλιότερα, σε άλλες ζωές…
Μπορεί κατά το μεσαίωνα όντως να συνυπήρχαμε σε ένα πραγματικό μαντρί.. Εγώ ως Τσοπάνης και αυτός ως Λύκος .Εγώ ως φύλακας και αυτός ως θηρευτής. Όπως και να χει, σίγουρα οι βίοι θα ταν παράλληλοι…
Έστω και αν δε βρεθήκαμε ποτέ , παρά μόνο μέσα από αυτό το μαύρο πληκτρολόγιο που έχω μπροστά μου…
Ίσως να γίνει και αυτό κάποτε, ίσως και όχι…Ποιος ξέρει….

Σταματώ εδώ και το μόνο που θα ’θελα  να ευχηθώ σε όλους είναι μονάχα υγεία.

Εις το επανιδείν 🙂

5 Σχόλια so far »

  1. 1

    Άντε να τα κάνετε και μύρια τα ποστ…

  2. 2

    tsopanis said,

    Μακάρι Δείμε 🙂 Καλή σου χρονιά, τα καλύτερα σου ευχόμαστε…

  3. 3

    zoyzoy said,

    Καλή Χρονιά υγεία. αισιοδοξία. δύναμη και πάθος να συνεχίσετε να γράφετε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!

    Εγώ γνώρισα στο metafysiko το Λύκο και μου έκανε εντύπωση ο τρόπος γραφής του μ’ενα κλικ μ’εβγαλε στο mantri που έγινα αναγνώστρια και αγάπησα απ’τη πρώτη στιγμή.
    Μα πίστευα ότι ήταν το ίδιο πρόσωπο πότε Λϋκος πότε Τζομπάνης αν και σε κάποια ανάρτηση το’χατε αποκαλύψει.
    Το μαντρί ήταν αν θέλεις ο λόγος που μ’εκανε να δημιουργήσω το δικό μου χώρο!

    Γερόλυκοι των bloggers:))

    Φιλιά θαλασσινά!

  4. 4

    tsopanis said,

    Χρόνια πολλά καλή μου, 🙂
    Ε όχι και γερόΛυκοι…χαχαχαχχα
    Καλή μας χρονιά, να σαι καλά…

  5. 5

    Lykos said,

    Καλή Χρονιά σε όλους μας εύχομαι με υγεία. Το Μαντρί ακολουθεί την δική του πορεία, άλλωτε στα πάνω του άλλωτε στα κάτω του, αλλά πάντα με αγάπη να χωρέσει όλα τα ζα μέσα του…


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

White Shadows

Antithesis

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus *blueAction

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Sotiris Lochaitis's Blog

κρίνω μόνο αυτούς που μου δίνουν το δικαίωμα

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

Methexis Erratum

Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;

ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ

Απρρρρρρ...........

Greek Companies Online BLOG

Welcome to the B2B portal of Greek business and travel. www.greekcompaniesonline.com

Χωροβάτης

Για να μετράω την απόστασή μου απ' την γη, τον ουρανό και τους ανθρώπους.

juicykoutsour

This WordPress.com site is the bee's knees

anatolikoblog

ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΥΣΗ

FOULIANNA - SOS #1

οφ φις σιαλ - twin blog #1

Svennegreken-2

Τα πάντα ρει, δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης! (Όποιος δε γουστάρει... Ξυδάκι!).

