Archive for 3 Φεβρουαρίου, 2007

Δεν μου αρέσει…


Δεν μου αρέσει που η Αθήνα είναι μέσα στην βρωμιά.
Δεν μου αρέσει που ο Πειραιάς είναι χειρότερος.
Δεν μου αρέσει που για να περάσω απέναντι τον δρόμο πρέπει να ψάξω για το κενό σημείο ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Δεν μου αρέσει που η κίνηση που το μετρό μοιάζει να μην έχει κάνει τίποτα.
Δεν μου αρέσει που πρέπει να δουλεύω Σάββατο.
Δεν μου αρέσει που για να πάω ένα ταξίδι, πρέπει να μαζεύω λαφτά μερικούς μήνες πιο πριν.
Δεν μου αρέσει που για να βρω στο ράδιο κάτι που να αξίζει να ακούσω μπορεί να με πάρει ο ύπνος.
Δεν μου αρέσει που πρέπει να είμαι κάπως για να μπω σε κάποια μαγαζιά.
Δεν μου αρέσει που μου σερβίρουν κάθε μέρα ελάχιστες υπηρεσίες ζητώντας τεράστια ποσά.
Δεν μου αρέσει που πρέπει να ανεχτώ κάθε μαλάκα, στα πλαίσια του καθωσπρεπισμού, που μου επιβάλει η κοινωνία.
Δεν μου αρέσει που άχρηστοι περνάνε για άξιοι.
Δεν μου αρέσει που το πόσο καλό μέλος είσαι στην κοινωνία μετράει από τα πόσα λεφτά έχεις.
Δεν μου αρέσει που ο Χατζηνικολάου, έπαιρνε τόσα λεφτά για να κάνει προπαγάνδα.
Δεν μου αρέσει που ο Αναστασιάδης και άλλοι πολλοί έχουν αποκτήσει το δικαίωμα να κερδίζουν λεφτά ξεφτιλίζοντας όποιον χαζό περάσει από την τηλεόραση.
Δεν μου αρέσει που αφήνουν όποιον ηλίθιο τύχει να περάσει απο την τηλεόραση.
Δεν μου αρέσει η τηλεόραση.
Δεν μου αρέσει που πριν μερικά χρόνια μιλούσαν για μείωση του ωραρίου δουλειάς, χωρίς μείωση μισθού και έχει αυξηθεί το ωράριο με μείωση των μισθών.
Δεν μου αρέσει που η κουλτούρα αυτού του λαού χάνεται.
Δεν μου αρέσει που σιγά, σιγά χάνουμε την ταυτότητα μας. Όχι αυτή με το θρήσκευμα, αλλά αυτή που ουσιαστικά μας έκανε ξεχωριστούς.
Δεν μου αρέσει που ο Ροναλντίνιο έφυγε από την Μπαρτσελόνα.
Δεν μου αρέσει που οι ταρίφες θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να τους δώσεις παραπάνω από όσα γράφει το ταξίμετρο.
Δεν μου αρέσει που πρέπει να προσέχω τι λέω και πως το λέω γιατί όλοι έχουν γίνει από ζάχαρι.
Δεν μου αρέσει που δεν βρέχει.
Δεν μου αρέσει που οι πολυεθνικές έχουν κάνει την μουσική σκατά.
Δεν μου αρέσει που οι πολυεθνικές τα κάνουν όλα σκατά.
Δεν μου αρέσει που θέλουν να βάλουν κάμερες για να με προστατέψουν. ( ? )
Δεν μου αρέσει που όλα παίρνουν αύξηση εκτός από τον μισθό μου.
Δεν μου αρέσει που δεν χιονίζει.
Δεν μου αρέσει που πρέπει να είμαι λύκος, γιατί μόνο αυτό μπορεί να με βγάλει από το αδιέξοδο.
Δεν μου αρέσει…

zebrasmile.jpg

6 Σχόλια »

Rock


Τελικά πίστεύω ότι το Ροκ δεν είναι ένα κίνημα, δεν είναι ένα κίνημα πολιτικό, κοινωνικό, μουσικό. Είναι ένας τρόπος ζωής. Είναι όλα τα παραπάνω μαζί. Είναι να είσαι απλά πιστός στον εαυτό σου και να διεκδικείς με αγώνες αυτά που πιστεύεις. Να διεκδικείς την ίδια την ζωή με την πίστη ότι αυτή ανήκει σε όλους. Και όλοι είναι άξιοι για να ζήσουν. Το Ροκ ήρθε για να ταράξει τα νερά του παγκόσμιου κατεστημένου, όχι αυτό των κυβερνήσεων, αλλά του κατεστημένου τρόπου ζωής και επιλογών των ίδιων των ανθρώπων. Δεν έχει σημασία να είσαι άντρας ή γυναίκα, δεν έχει σημασία εάν είσαι γκέι, σημασία έχει να είσαι πιστός σε αυτό που πάντα ήξερες και ξέρεις μέσα σου ότι είναι το σωστό. Αυτό είναι ροκ. Δεν έχει σημασία εάν είσαι νέος ή γέρος, φτάνει να μην είσαι συμβιβασμένος.

hendrixjimi1.jpg

Το ροκ, δεν έχει να κάνει με μουσική, δεν έχει να κάνει με στίχους ή ήχους, έχει να κάνει με παλμό. Αυτόν τον παλμό που μπορεί να αλλάξει την ζωή, μπορεί να αλλάξει το είναι σου, μπορεί να αλλάξει την σκέψη και να σε οδηγήσει τελικά σε μια αλλαγή, μια αλλαγή προς το καλύτερο. Είναι μια στάση. Δεν έχει σημασία εάν ακούς ροκ, εάν ακούς κλασική, ο Βαγκνερ είναι πολύ πιο ροκ από πολλούς «ροκ» τύπους που χτυπιονται σε μια σκηνή και τρυπιονται για να ξεχάσουν ότι δεν μπορούν να είναι ροκ. Ροκ είναι ότι φοβάται το κατεστημένο, είναι τρεχούμενο νερό, δεν είναι στάσιμο, δεν είναι για να επιπλέεις… είναι για να ταξιδεύεις… σε μέρη που δεν είχες πάει ποτέ.

Comments (1) »

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

Disconnect

Σκέψεις και ιδέες για έναν κόσμο συνεχώς συνδεδεμένο.

White Shadows

Antithesis

Λαϊκιστής

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]