Archive for 21 Φεβρουαρίου, 2007

5 πράγματα που δεν γνωρίζετε για τον black sheep και δεν θα ρωτούσατε ούτως ή άλλως…


Όπως λέει και ο Τσοπάνης 5 να ναι και ότι να ναι. Τα παραθέτω μπας και φιλοτιμηθεί κανείς και ΔΕΝ τα διαβάσει.

1. Καμμιά φορά ρωτάω για ζώδια. Το πόσο σοβαρά τα λαμβάνω υπόψιν μου φαίνεται από τα παρακάτω στοιχεία: Στο κινέζικο είμαι πρόβατο, στο ινδιάνικο λύκος. Τελικά ή είμαι σχιζοφρενής (και με βρίσκω νόστιμο) ή δεν ξέρουν τί λένε…
Πάντως το μαντρί ήρθε και έδεσε….

2. Μικρός ήμουν εθισμένος στην κοκα κόλα, τα τελευταία 17 χρόνια ψάχνω καινούργιο εθισμό. Καμμιά πρόταση?

3. Δεν μου αρέσει η σοκολάτα και όχι δεν είμαι αθεράπευτος ψεύτης….
Μετα βίας μπορώ να φάω μισή σοκολάτα, ή μισό προφιτερόλ. Γενικά μισώ τη ζάχαρη, πρέπει να είναι τα κατάλοιπα της απεξάρτησης από την κόκα κόλα…. 😛

4. Έχω βαρεθεί να μου λένε οι φίλοι μου ότι το jack daniels σκέτο (το οποίο είναι το αγαπημένο μου ποτό) είναι πετρέλαιο. Πάντα ήθελα να γίνω πετρελαιάς(!), το μόνο που μένει είναι να μετοικίσω στην μέση ανατολή….

5. Μου αρέσει η live μουσική και δεν πατάω ΠΟΤΕ σε σκυλάδικα, είμαι γατόφιλος….

Δεν θα ρίξω πάσα καθότι είμαι μαυροπρόβατος ατομίσταρος. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, νομίζω ότι τα 10 άτομα στα οποία στείλαμε ήδη πάσα είναι υπεραρκετά….

22 Σχόλια »

Τι θα τους ρωτούσατε – εαν τους συναντούσατε;


Μιας και ανέκθεν γοητευόμεθα με τις «υποθετικές» ερωτήσεις σε υπαρκτά πρόσωπα
και καθώς το mantri έλαβεν την σχετικήν [υπ.αριθμ. 666/1978] έγκριση εκ της άρξασας του σχετικού, 😛 σας προσκαλώμεν στο κάτωθι παίγνιον…

Έστω ότι εβρίσκεσθε δια μίαν και μοναδικήν στιγμήν με τους/τις:

1) Πρώην σας
2)+Δημοσθένην ΕΛ+
3)+Ιωάννην Βαρθολομαίο
4)Άντζελαν Δημητρίου
5)Καρατζαφέρην Γ.
και
6) [δικό σας 😉 ]

—>η λίσταν συμπληρώνεται οσονούπω 😀
1

9 Σχόλια »

All you need is love

love love love

Shush your Mouth's Blog

This is my truth, now show me yours

Stefanos Skarmintzos

Ψήγματα Ιστοριας Bits of History

jgalanis

Just another WordPress.com site

HELLYWOOD

by MiltosTr

Disconnect

Σκέψεις και ιδέες για έναν κόσμο συνεχώς συνδεδεμένο.

White Shadows

Antithesis

Λαϊκιστής

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Oxtapus

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ,ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]